Ultra biligt tilbud på kåbeglas hos HG!
Fra : Armand

Dato : 29-04-03 08:32

På HG's hjemmeside er der et "dagens tilbud" på kåbeglas á 20 Euro
Til flere modeller drejer det sig såvel om modellerne: Original-, letsværtet
original- og Touring-

Link:
http://www.hein-gericke.de/

--
Armand.

Fra : KimC

Dato : 29-04-03 20:23

> På HG's hjemmeside er der et "dagens tilbud" på kåbeglas á 20 Euro
> Til flere modeller drejer det sig såvel om modellerne: Original-,
> [...]

Jeps et hammer godt tilbud - bare ærgerligt at de ikke sender til udlandet

* nur per Nachnahme/Kreditkarte erhältlich und nur solange Vorrat
reicht. Versand nur innerhalb Deutschlands. Orders from outside Germany can
unfortunately not be processed.

Kim / Tårnby MC 78
CBR1000F

begin 666 transparent.gif
K1TE&.#EA`0`!`/ ``````/___R'Y! $```$`+ `````!``$```("3 $`.P``
`
end

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 08:45

"KimC" <kimc@c.dk> wrote in message news:b8mjdm$85s$1@sunsite.dk...
> Jeps et hammer godt tilbud - bare ærgerligt at de ikke sender til udlandet

nå? jeg har da ellers lige monteret et sort touring kåbeglas dernede
fra som jeg fik med posten efter påske

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Armand

Dato : 30-04-03 10:04

Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en

> nå? jeg har da ellers lige monteret et sort touring kåbeglas dernede
> fra som jeg fik med posten efter påske

Ligesom Morten Dahl, der formedelst hamstrede til tigerdyret!

Det skulle vel ikke være fra et olietilbud at det tyske citat kom?
Olie er belagt med en punktafgift herhjemme, akkurat som f.eks. øl, og
derfor må det ikke handles pr. postordre. Og dét ved HG (men derimod ikke
Louis!)

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 10:38

> Ligesom Morten Dahl, der formedelst hamstrede til tigerdyret!

ja det har jeg lige læst, 3 stk nåja hvis den nu vælter så må man vel sørge
for at man har reservedele

> [...]
> Olie er belagt med en punktafgift herhjemme, akkurat som f.eks. øl, og
> derfor må det ikke handles pr. postordre. Og dét ved HG (men derimod ikke

tja måske, jeg kom i tanke om at man jo bare kunne maile Karla med ordre og
visa-nr så ville hun bestille det og sende det til en og jeg kan kun sige at
det var god service, bare det at hun ringede hjem den dag pakken skulle ha
været leveret og sagde at hun først havde fået delene den dag .. ja så
bestilte jeg lidt mere jeg lige kom i tanke om jeg havde glemt