Tilkørsel af MC
Fra : Peter

Dato : 29-04-03 08:47

Hej NG!

Skal en fabriksny MC køres til på samme måde som en knallert/scooter?

Fra : A.P. Ibsen

Dato : 29-04-03 09:00

JA, det står altid i instruktionsbogen, som følger med cyklen, hvordan man
skal tilkøre den de første 1000-2000 km.

Mc-hilsen

A.P.I

Fra : Peter

Dato : 29-04-03 09:07

JA, og HVIS man ikke har den?

Fra : SLP/JM

Dato : 29-04-03 09:14

> JA, og HVIS man ikke har den?

Hvis du oplyser, hvilken model det drejer sig om, er der måske en her i ng,
der ligger inde med en instruktionsbog og derved kan hjælpe med de helt
specifikke tal.

--
Mvh Susanne

Fra : Peter

Dato : 29-04-03 09:18

Det er en Jinsheng 250, mener jeg det staves. Det er for en kollega der
spørges, som lige har investeret i denne MC.

Peter

Fra : Peter

Dato : 29-04-03 09:19

Der skulle iøvrigt kun være 2 stk i DK og den er ikke typegodkendt endnu.

Peter

Fra : Moller

Dato : 29-04-03 09:36

"Peter" <zenxo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> JA, og HVIS man ikke har den?

Var den ik sprit ny ??? så skal den da følge med, ellers må det da være
det værste discount mærke man kan tænke sig til, selv knallerter har den
slags med sig. Så få fat i sælger, da den er ny, må det jo være en
forhandler, og han bør kunne oplyse den slags, eller finde den
instruktionsbog frem... mener der er en lov om at der skal forefinde en
dansk oversat manual.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... med original dansk oversat instruktionsbog.
Suzuki GSF 1200 S ...

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-04-03 22:27

Moller wrote:
> [...]
> må det jo være en forhandler, og han bør kunne oplyse den slags,
> eller finde den instruktionsbog frem... mener der er en lov om at der
¨
Det lyder jo meget som om det er en cykel der er hentet fra udlandet??? !!!
Så ka' det jo være det står på russisk eller andet godt til
sprog-egenskaberne :)

> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi ... med original dansk oversat instruktionsbog.
> Suzuki GSF 1200 S ...
/THomas

Fra : Moller

Dato : 30-04-03 08:56

> Det lyder jo meget som om det er en cykel der er hentet fra udlandet???
!!!
> Så ka' det jo være det står på russisk eller andet godt til
> sprog-egenskaberne :)

hmmm, nu nævner han senere at det er en Tjinceng... en af de sygeligt
billige kinesiske MC'er.... bare prisen herhjemme svare til en tur til
tyskland :) så jeg tvivler på den er importeret :)

VH
Lars