Registry problemer!!!
Fra : Benny

Dato : 24-03-01 15:02

Hej..

jeg er ved at lave et lille program der bla.a. skal ændre nogle værdier i
Registry.
Mit problem er at hvis jeg skal ændre en værdi af DWORD typen fra f.eks. 0
til 1, får jeg at vide at det er en ulovlig værdi, men hvis jeg ændre den i
Regedit er det hele ok.

Ligeledes hvis jeg fra mit program indsætter en værdi af samme type som
ovenstående bare på 1024 burde det stå således: "0x00000400(1024)", men jeg
får noget fuldstændig uforståligt.

Hvad gør jeg forkert?

Med venlig hilsen
Benny

Fra : Thomas J.

Dato : 24-03-01 15:53

Det ville være lettere at hjælpe, hvis du viste noget kode.

Med venlig hilsen
Thomas J.