Kom til fest hos Armand på lørdag
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-04-03 21:23

Hej DFM folk

På lørdag den 3/5 drager nogle af pimserne til Fredericia og holder fest
sammen med Armand og resten af MC-Chaufførerne.

Der køres fra S-huset klokken 11.30. (se kortet under kalenderen på
www.pmc.dk) Hvis nogen ønsker opsamlingspunkter, så kontakt mig privat
news@abl1926.dk

Fra omkring kl. 14.00 vil Armand holde klubben og baren åben i
MC-Chaufførernes klubhus i Fredericia. Vi forventer at ankomme kl. 15.00.
Der er spisning kl. 18.00. Prisen for spisning løber op i 100kr. Man kan
komme efter spisning, hvis man ikke ønsker at spise med. Der er masser af
overnatningsmuligheder hos MC-Chaufførerne, så hvis man medbringer en
sovepose er overnatningen klaret. Vi kører hjem søndag sidst på formiddagen,
og kigger forbi Malerklemmen på vej hjem.

Sidste frist for almindelig tilmelding er på onsdag den 30/4 til Jacob på
webmaster@mc-chaufforerne.dk efter tilmelding er måske mulig.

Kørselsvejledning:

- Fra Øst drejes fra mod Fredericia lige efter Den nye Lillebæltsbro!
- Ved havnen drejes mod "messehaller" i kryds med Q8-tank fremme til
venstre.
- Hold på ligeud og sightsee "Jordens ånd" (landskabsskulptur af en kæmpe
der gennembryder jordskorpen), idrætscentret, Magretehallerne (Grå kæmpe
kasse), DSB's rangér-terræn (under broen) og Tuborg-bryggeriet!
- Efter broen over jernbaneterrænet er 1. vej på højre hånd Egumvej - Kør ad
den!
- Efter ca. 300m er Kobbelvænget 1. vej på højre hånd - klubben ligger på
fjerneste hjørne og inde af en 50M's indkørsel!

Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600

Fra : dots

Dato : 28-04-03 22:27

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> Hej DFM folk
>
> På lørdag den 3/5 drager nogle af pimserne til Fredericia og holder fest
> sammen med Armand og resten af MC-Chaufførerne.

Jeg vil mæ

dots

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 22:24

dots <dots@tdcadsl.dk> skrev i en

> "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil mæ

Ryg på Dot'te!
Det er ikke en lukket forestilling, alle kan troppe op. Og kun hvis man vil
deltage i middagen (hvilket jeg stærkt anbefaler, da dét er en bølgebryder
uden lige iblandt fremmede) kræver det lige en forhåndstilmelding!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-04-03 23:17

Armand wrote:

> [...]
> man vil deltage i middagen (hvilket jeg stærkt anbefaler, da dét er
> en bølgebryder uden lige iblandt fremmede) kræver det lige en

Ja sgu! Jeg glæder mig! Og nu hvor DMI lover tørt vejr om fredagen og (noget
af) lørdagen så kan det jo kun gå hen og blive et hit!

Og nu må Tony vist hellere tage sig sammen til at få samlet den Divvy for
ellers ... http://www.lorentzen.com/img/find1fejl.jpg

Hilsner,

Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 08:23

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Og nu må Tony vist hellere tage sig sammen til at få samlet den Divvy for
> ellers ... http://www.lorentzen.com/img/find1fejl.jpg

hmm det er godtnok den bedste tyveri sikring jeg længe har set fnis

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : dots

Dato : 30-04-03 17:16

> [...]
> deltage i middagen (hvilket jeg stærkt anbefaler, da dét er en bølgebryder
> uden lige iblandt fremmede) kræver det lige en forhåndstilmelding!

Jeg vil meget gerne med, men har stadig nogen kvaler med at få passet den
lille :-/
Vil tjekke _alle_ muligheder i løbet af aftenen og melde til

dots

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-04-03 23:41

Armand wrote:
> Det er ikke en lukket forestilling, alle kan troppe op. Og kun hvis man vil
> deltage i middagen (hvilket jeg stærkt anbefaler, da dét er en bølgebryder
> uden lige iblandt fremmede) kræver det lige en forhåndstilmelding!

Jeg kan desværre ikke da jeg,
a) skal pleje tømmermænd fra en fest om fredagen
b) skal til konfirmation hos kærestens datter om søndagen.
(Broskrækkernes undskyldning nummer 650 og 243)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Armand

Dato : 01-05-03 00:32

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Jeg kan desværre ikke da jeg,
> a) skal pleje tømmermænd fra en fest om fredagen
> b) skal til konfirmation hos kærestens datter om søndagen.
> (Broskrækkernes undskyldning nummer 650 og 243)

243'eren du'er ikke!
Min egen datter bliver også konfirmeret søndag formiddag

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-05-03 09:49

Armand wrote:
> 243'eren du'er ikke!
> Min egen datter bliver også konfirmeret søndag formiddag

Ja, men det er ikke i Vordingborg :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-04-03 23:27

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> På lørdag den 3/5 drager nogle af pimserne til Fredericia og holder
> fest sammen med Armand og resten af MC-Chaufførerne.

Det er lige det vi gør! Så kan vi måske endeligt kan få aflivet
bæltskrækker-myten

> Der køres fra S-huset klokken 11.30. (se kortet under kalenderen på
> www.pmc.dk) Hvis nogen ønsker opsamlingspunkter, så kontakt mig privat
> news@abl1926.dk

Vi kunne måske aftale at der er opsamling på Shell v/ motorvejen i
Karlslunde kl. 12.00?

> Sidste frist for almindelig tilmelding er på onsdag den 30/4 til
> Jacob på webmaster@mc-chaufforerne.dk efter tilmelding er måske mulig.

Jeg har tilmeldt mig men har ingen respons fået. Måske man kunne lokke
webmasteren til at melde tilbage til folk, så man er sikker på at der er mad
nok

Vel mødt!

--
Tony
(der faktisk glæder sig enormt til at møde de andre DFMere med deres

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 28-04-03 23:54

> Jeg har tilmeldt mig men har ingen respons fået. Måske man kunne lokke
> webmasteren til at melde tilbage til folk, så man er sikker på at der
> er mad nok

Ja ja - skal nok. I får listen her, så er jeg fri for at maile alle.

Jes (har tilmeldt sig to gange)
Tony Lorentzen
Allan Nielsen
Jens Bager Jensen - 5 personer
Jan GRISEN

Og selvfølgelig Armand og Grewy.

Og til dem der endnu ikke er tilmeldt, det er ikke for sent.

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : Allan Nielsen

Dato : 29-04-03 07:37

> Ja ja - skal nok. I får listen her, så er jeg fri for at maile alle.

> [...]

Er der virkelig ikke flere der vil med? Kom nu folkens!
Allan Nielsen
RF600R

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-04-03 10:08

"Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> wrote in message
> [...]

hmm der er vist en der allerede er begyndt at smug drikke

> Er der virkelig ikke flere der vil med? Kom nu folkens!

jo jo har lige tilmeldt mig mad så mangler jeg bare at finde ud af hvordan
jeg kommer der over

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-04-03 13:20

Allan Jørgensen wrote:

> "Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> wrote in message

> hmm der er vist en der allerede er begyndt at smug drikke

Hovhov, bare fordi jeg tilmeldte mig for over en måned siden cirka, og
derfor kom i tvivl og _kontrollerede_ tilmeldingen

Det skal de sgu!
Jeg snakkede forresten med Jakob Barfod på icq igår, og han mumlede da om at
han måske ville med.

> jo jo har lige tilmeldt mig mad så mangler jeg bare at finde ud af hvordan
> jeg kommer der over

Det er da nemt nok
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-04-03 13:57

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> Hovhov, bare fordi jeg tilmeldte mig for over en måned siden cirka, og
> derfor kom i tvivl og _kontrollerede_ tilmeldingen

ja men hvis man måske også vil til louis lagersalg i hamborg så.....

Fra : GRISEN

Dato : 29-04-03 14:39

On Tue, 29 Apr 2003 14:56:33 +0200, Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

>ja men hvis man måske også vil til louis lagersalg i hamborg så.....

Ja, den mulighed lurer jeg også lidt på....

*
Jan

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 15:50

Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> ja men hvis man måske også vil til louis lagersalg i hamborg så.....

Så falder du blot forbi allerede fredag og kører sydpå tidligt lørdag!
Slå dig evt. sammen med Grisen, og andre der kunne finde på at bruge
lejligheden til det samme!

--
Armand.

Fra : GRISEN

Dato : 29-04-03 17:06

On Tue, 29 Apr 2003 16:49:57 +0200, "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Så falder du blot forbi allerede fredag og kører sydpå tidligt lørdag!
>Slå dig evt. sammen med Grisen, og andre der kunne finde på at bruge lejligheden til det samme!

Hmmm, ideen er ikke dårlig.
Jeg må lige få styr på min kalender....

*
Jan

Fra : Morten dahl

Dato : 29-04-03 18:08

GRISEN wrote:

> Hmmm, ideen er ikke dårlig.
> Jeg må lige få styr på min kalender....

mig og tigerdyret er da helt klart med..

Morten Dahl
Gixxer XXX - The Funky Style
http://dfm.nathue.dk/MortenDahl

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-04-03 20:16

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> wrote in message
> mig og tigerdyret er da helt klart med..

jamen så er vi 2 indtil videre!!

ha min kæreste øgenavn er Winnie the pooh

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-04-03 20:03

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message

> Hmmm, ideen er ikke dårlig.
> Jeg må lige få styr på min kalender....

ja hvis man nu var flere så kunne det da være skægt!!!

hvad siger min kalender....... nåja Friiiiiiiiiiiiii

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-04-03 20:14

> Så falder du blot forbi allerede fredag og kører sydpå tidligt lørdag!
> Slå dig evt. sammen med Grisen, og andre der kunne finde på at bruge
> lejligheden til det samme!

hmm det lyder bekendt, nåja det har jeg jo prøvet før bare fra odense og til
Kiel

ja som sagt jeg er tændt hvis der er andre der er intereseret......

og hvis der er nogen der forventer en tysk expert så er det ikke mig :-/

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 15:07

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Jeg snakkede forresten med Jakob Barfod på icq igår, og han mumlede da om
at
> han måske ville med.

Hæ!
Du kan heller ikke tage til fest ved MC-Chaufførerne uden din
støtte(!)pædagog!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-04-03 19:27

Armand wrote:

> at
>
> Hæ!
> Du kan heller ikke tage til fest ved MC-Chaufførerne uden din
> støtte(!)pædagog!

Hehe, dog er det jo alligevel gået overraskende godt de sidste gange

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 15:06

> "Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> wrote in message

> jo jo har lige tilmeldt mig mad så mangler jeg bare at finde ud af hvordan
> jeg kommer der over

Hvis det er det store stygge Storebælt der forskrækker dig, så er
alternativerne over Puttgarten eller Grenå desværre en længere tur!

Hvis det kun er de vestvendte asfaltstrækninger du frygter, så er Bager's
rutebeskrivelse ganske fortræffelig (det er mig der har forfattet den)!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-04-03 20:06

> Hvis det er det store stygge Storebælt der forskrækker dig, så er
> alternativerne over Puttgarten eller Grenå desværre en længere tur!

LOL nej den er da det mindste men der er lige hamborg der spøger lidt :-/

> Hvis det kun er de vestvendte asfaltstrækninger du frygter, så er Bager's
> rutebeskrivelse ganske fortræffelig (det er mig der har forfattet den)!

bring them on jeg er ikke bange

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 29-04-03 16:21

"Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> wrote:

>Er der virkelig ikke flere der vil med?
Jo!

--
Kåre

Fra : Armand

Dato : 01-05-03 09:09

Kåre Nejmann <post@kan.dk> skrev i en

> Jo!

Kåre!
Du er sikkert allerede klar over lokaliteten (the IT-way?); men for
princippets skyld får du lige nedenstående aligevel:

Du kommer jo sydfra - Hvis du drejer af motorvejen ved "Fredericia vest" og
holder på der indad (= ligeud i alle(!) rundørsler), skal du dreje til
venstre i det andet lyskryds du kommer til (ved en større Shell-tank) -
Derfra følges Østfrakommende-beskrivelsen f.o.m "jordens ånd"!

--
Armand

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-04-03 21:32

Allan Nielsen wrote:
> Er der virkelig ikke flere der vil med? Kom nu folkens!

Jow da Jeg kommer til spisningen og bliver et par timer. Er til
kørekursus i Vejle lørdag og søndag.

Allan Bojesen

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 01-05-03 23:10

> Er der virkelig ikke flere der vil med? Kom nu folkens!

Det var der.

En opdateret liste over tilmeldte torsdag aften:

Jes (er nok ved at bakke ud - har ikke tilmeldt sig i flere dage)
Tony Lorentzen
Allan Nielsen
Jens Bager Jensen - nu kun 3 personer!
Jan GRISEN
Allan Jørgensen
Kåre Nejmann
Allan Bojesen
Dennis Hellan Pedersen
dots
Bernhard (wheeler)
Steffen Rasmussen

Jeg modtager tilmeldinger indtil fredag klokken 14.00, hvorefter tilmelding
kun kan lade sig gøre ved hjælp af passende "under bordet betaling" (øl til
festudvalget).

Så hvis nogen synes de mangler på listen, så send en mail hurtigst muligt.

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 23:48

Jacob Pedersen wrote:

> Jes (er nok ved at bakke ud - har ikke tilmeldt sig i flere dage)
> Tony Lorentzen
> Allan Nielsen
> Jens Bager Jensen - nu kun 3 personer!
> Jan GRISEN
> Allan Jørgensen
> Kåre Nejmann
> Allan Bojesen
> Dennis Hellan Pedersen
> dots
> Bernhard (wheeler)
> Steffen Rasmussen

Hov... Jacob Bunk Nielsen mangler da?! Eller tager du shawarma med fra
hovedstaden?!

Tony

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-05-03 06:29

> Hov... Jacob Bunk Nielsen mangler da?! Eller tager du shawarma med fra
> hovedstaden?!

Jakob og Christian kommer med. Christian fik det store kørekort i nat kl.
24.00. Han sendte en mail til PMC listen klokken 00.57 om at den nye FZR
trak ret godt. Gad vide om han kom i seng

Tommy Fer og Moller sprang fra Noget med familiære forpligtelser og
dårlig økonomi. Sådan nogle tøser! Køb en Honda siger jeg bare

Fra : Armand

Dato : 02-05-03 08:33

> Tommy Fer og Moller sprang fra Noget med familiære forpligtelser og
> dårlig økonomi. Sådan nogle tøser! Køb en Honda siger jeg bare

Lad være at gi' Honda skylden - Det drejer sig tydeligvis om #121 hhv.
#716!

Eftersom at det tilsyneladende bliver svært at få dem at se herude vestpå
(de skulle bare vide hvordan det er rigtigt vestpå(!)), så er det da godt at
jég har været over bæltet, så man fik hilst på dem ved dén lejlighed. ;-o

--
Armand.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 02-05-03 11:15

-klip-
> Jakob og Christian kommer med. Christian fik det store kørekort i nat kl.
> 24.00. Han sendte en mail til PMC listen klokken 00.57 om at den nye FZR
> trak ret godt. Gad vide om han kom i seng
-klop-

Mødte lige Christian ude på DTU han lignede en glad mand
Det er også en fin opgradering fra 34 hestes GS til 100 hestes FZR, flot
cykel iøvrigt!
vi ses i morgen folkens
Allan Nielsen
RF600R

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 01-05-03 23:52

Hejsa

"Jacob Pedersen" <jacob@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> [...]
tilmelding
> kun kan lade sig gøre ved hjælp af passende "under bordet betaling" (øl

Ahh ok 14 stks er da heller ikke helt tosset alligevel

Og vejrudsigten er blevet lidt bedre siden starten af ugen, sådan bortset
fra det lyder som om det bliver lidt vådt (på vejen forstås) at køre
derover..

http://www.dmi.dk/vejr/index.html

-steffen

Fra : Armand

Dato : 02-05-03 01:31

Jacob Pedersen <jacob@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
> "Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> wrote in
>

> En opdateret liste over tilmeldte torsdag aften:
>
> Jes (er nok ved at bakke ud - har ikke tilmeldt sig i flere dage)

GRILL

> Jens Bager Jensen - nu kun 3 personer!

Nej da! De er 5 - incl. 2 stk bæltskrækkere

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-05-03 11:20

Armand wrote:

> Nej da! De er 5 - incl. 2 stk bæltskrækkere

Haha! Så kan de lære det!

Tony

Fra : m.grewy

Dato : 29-04-03 13:27

Jacob Pedersen wrote:
> "Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
>

> Jes (har tilmeldt sig to gange)

Nå Jes skal sikkert bare være sikker på at der er mad nok til ham :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-04-03 19:26

m.grewy wrote:

> Nå Jes skal sikkert bare være sikker på at der er mad nok til ham :)

*mumle-mumle* *Grrrr*

Fra : dots

Dato : 29-04-03 17:46

> [...]
>
> På lørdag den 3/5 drager nogle af pimserne til Fredericia og holder fest
> sammen med Armand og resten af MC-Chaufførerne.

Kan man dumpe ind lidt senere på dagen ? - På lørdag er der _også_ Scansign
Enduro ved Roskilde ......

dots

Fra : wheeler

Dato : 29-04-03 22:10

Hvis man nu dumpede op klokken 18...på sin mest pålidelige mc (TDR'en) ville
man så blive vel-modtaget(?)

Den hedder i så fald max 110 -120 km/t for mit vedkommende =

Wheeler - Kbh
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 23:03

wheeler <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en
> Hvis man nu dumpede op klokken 18...på sin mest pålidelige mc (TDR'en)
ville
> man så blive vel-modtaget(?)

Jasguda!

--
Armand.

Fra : wheeler

Dato : 29-04-03 23:22

> wheeler <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev

Hvis man nu dumpede op klokken 18...på sin mest pålidelige mc (TDR'en) ville
man så blive vel-modtaget(?)

"Armand" skrev i en meddelelse

Jasguda!

[KLIP]
Hvis det står for troende er jeg på.
Hvilket giro-nr. indbetaler man på (såfremt Ypvs'en vil det, skal jeg da med
til middagen)

Tony - skal vi følges ad ?

Bernhard Wheeler
(er der en præmie til "længstkørende 2T'er" ?
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-04-03 23:35

wheeler wrote:

> Tony - skal vi følges ad ?

Du er velkommen - bare jeg ikke skal ligge bag ved dig - hehe - Jeg
regner med at køre sammen med PMC gutterne, Allan og et par stykker andre
lørdag formiddag. Enten fra PMC i Lyngby eller via opsamlingspunkt ved
tanken i Karslunde. Du (og andre DFMere) er mere end velkomne (hva med dig
Dennis, Denise oma?).

> (er der en præmie til "længstkørende 2T'er" ?

Jeg gir en is på tankstationen i Nyborg (eller andetsteds) til alle de
totaktere, der tager med

--
Tony

Fra : wheeler

Dato : 29-04-03 23:45

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Du er velkommen - bare jeg ikke skal ligge bag ved dig - hehe -

´Tror sku jeg snupper RD'eren - så kommer du altså til at ligge bagefter
hele vejen

Nå man nu melder sin ankomst på en 2T'er ...(hvilket jo af natuir er
forbundet med en hvis usikkerhed(!) hvad så mht. betaling for middag
(beløb?) Armand??? kontonr?

Tony - hvis alt går vel (i relation til din ´kædekit-operation" mødes vi i
morgen aften på LL og aftaler det videre forløb(?)

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-04-03 23:57

wheeler wrote:

> Tony - hvis alt går vel (i relation til din ´kædekit-operation" mødes
> vi i morgen aften på LL og aftaler det videre forløb(?)

Det er en aftale!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-04-03 05:56

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b8mun7$73j$1@news.cybercity.dk...
> Enten fra PMC i Lyngby eller via opsamlingspunkt ved
> tanken i Karslunde. Du (og andre DFMere) er mere end velkomne (hva
med dig
> Dennis, Denise oma?).

Hej Tony.

Jah-jah, jeg har meldt mig til , hvis det altså var mig du mente ?

Jeg støder til, ved af/til kørsel nr: 32 Ølby, har i en estimeret
ankomsttid ved afkørsel 32 ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-04-03 09:12

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Jah-jah, jeg har meldt mig til , hvis det altså var mig du mente ?

Det var det nemlig!

> Jeg støder til, ved af/til kørsel nr: 32 Ølby, har i en estimeret
> ankomsttid ved afkørsel 32 ?

Hvis det lykkedes mig at overtale Pimserne til at lave en opsamling på
tankstationen i Karlslunde kl. 12.00 så kommer vi vel forbi kort tid efter?
Så vel ca. 12.10-12.15?

Fra : Denise

Dato : 30-04-03 08:48

> [...]
> Dennis, Denise oma?).

> Jeg gir en is på tankstationen i Nyborg (eller andetsteds) til alle de

Hej
Det lyder godt nok besnærende at besøge Armand. Men jeg er jo ikke single,
så for husfredens skyld nøjes jeg med ture her i omegnen uden overnatninger
.
Og når jeg ikke engang kan få en is, da jeg ikke har 2T'er såhh . Men
regner med at køre forbi Klemmen på søndag hvis vejret er ok.
Men god tur til alle og kør så ordentligt !!!!!

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-04-03 09:14

Denise wrote:

> Det lyder godt nok besnærende at besøge Armand. Men jeg er jo ikke
> single, så for husfredens skyld nøjes jeg med ture her i omegnen uden
> overnatninger .

Hehe - ok

> Og når jeg ikke engang kan få en is, da jeg ikke har 2T'er såhh .
> Men regner med at køre forbi Klemmen på søndag hvis vejret er ok.

Jeg tror også vi snakkede om at fræse forbi på vejen tilbage om søndagen.

> Men god tur til alle og kør så ordentligt !!!!!

Tak tak - vi skal nok...

Tony

Fra : Armand

Dato : 30-04-03 09:41

> Hvilket giro-nr. indbetaler man på (såfremt Ypvs'en vil det, skal jeg da
med
> til middagen)

Send Jakob [ webmaster@mc-chaufforerne.dk ] en mail som tilmelding - Du
regnes for at holde ord og betale ved fremmøde!

--
Armand.

Fra : wheeler

Dato : 30-04-03 21:26

> Send Jakob [ webmaster@mc-chaufforerne.dk ] en mail som tilmelding - Du
> regnes for at holde ord og betale ved fremmøde!

[KLIP]

Er hermed gjort!

På gensyn

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-04-03 23:18

wheeler wrote:
> Hvis man nu dumpede op klokken 18...på sin mest pålidelige mc
> (TDR'en) ville man så blive vel-modtaget(?)
>
> Den hedder i så fald max 110 -120 km/t for mit vedkommende =

Du kan da bare køre afsted ved 11 tiden. Så indhenter vi dig vel på
storebælt?

Fra : Armand

Dato : 30-04-03 08:59

> Du kan da bare køre afsted ved 11 tiden. Så indhenter vi dig vel på
> storebælt?

Ja. Forudsat at du får Divy'en færdig, for ellers kan det jo hænde at du
skal tigge et bagsæde hos Bernie

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-04-03 10:48

> Ja. Forudsat at du får Divy'en færdig, for ellers kan det jo hænde at du
> skal tigge et bagsæde hos Bernie

Aldrig - aldrig!

Jeg er ikke skabt til at sidde bagpå... Så hellere ned til Fisker og købe
den Fazer 1000 han har i vinduet så jeg kan komme med

Hilsner,

Tony

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 22:53

> "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man dumpe ind lidt senere på dagen ? - På lørdag er der _også_
Scansign
> Enduro ved Roskilde ......

As you wish, Dot'te!

Fra : Armand

Dato : 01-05-03 00:48

Til strengen!

En detalje der endnu ikke er nævnt:

Krisetelefoner:
6133 2843 (mig)
7591 0702 (klubben)

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 01:00

Armand wrote:

> Krisetelefoner:
> 6133 2843 (mig)
> 7591 0702 (klubben)

De er noteret!

Fra : Eg Egemarke

Dato : 01-05-03 02:41

Så er min tilmelding sendt til lidt godt samvær !!

Samt Spisning og Ølning i rigelige mængder

Opsamling på tanken i karlslunde kl 1200 Lørdag ??

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Armand

Dato : 01-05-03 08:48

> De er noteret!

Det er gået op for mig at enkelte kan have mit gamle mobilos# noteret fra en
tidligere situation, hvorfor jeg lige vil understrege at ovennævnte er mit
aktuelle og formodentlig vedvarende (Telmore er sgu' billig og nemt!)
mobilos# !!

--
Armand.

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-05-03 07:01

> Til strengen!
>
> En detalje der endnu ikke er nævnt:
>
> Krisetelefoner:
> 6133 2843 (mig)
> 7591 0702 (klubben)
>
> --
> Armand.

Og jeg er virkelig i krise
Ville fandens gerne ha været med, Men undskylning nummer 412:
Det er fruens sidste frie weekend inden sommerferien, såe..........
familiehygge i sommerhuset i Langebæk.
Men jeg vil så være hos jer i tanken ?????????, jo altså,
øøøøøøøøøøøøøøøhhhhhhhhh, jeg sagde jo jeg var i krise, ik. Og hondaen har
aldrig kørt bedre, ville endda runde 100.000 km på turen, og det ville da
være noget der kunne kaste omgange af sig
For fanden, fly mig et konto nummer, så gir jeg sku en hund til en omgang,
så har man da li'som været mæ, ik
Ha' nu en god weekend allesammen, hulk.............snøft .........

--
Jørgen , Brøndby, i dyb krise (((((
CB550F , den fine årgang 1975 , ska vi så snart ud å kør, du ????????

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-05-03 07:26

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en
meddelelse news:3eb0b7f0$0$29506> Jørgen , Brøndby, i dyb krise
(((((
> CB550F , den fine årgang 1975 , ska vi så snart ud å kør, du
????????
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=70

....lækkert gammelt knopsæde, du har - ligner præcis dét, der sad
på min XS6½'er...

(...gad vide, hvordan noget sådant ville se ud på Suzukien?...)
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82
Ved direkte mail ændres "his" til "hans"

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-05-03 08:03

"Hans Paulin" <his@it.dk> wrote in message news:b8qekk$3s8$1@sunsite.dk...

> [...]
> på min XS6½'er...
>
> (...gad vide, hvordan noget sådant ville se ud på Suzukien?...)
Jow da, det er vist fint nok, det..¨
Der står bare på'et at det er en 500F, men jeg synes nu alligevel lige det
sæde "gør noget" for den fine klassiske honda.
På stumpemarkedet i søndags i city 2 i Taastrup, så jeg et sæde magen til,
til en 7½F, til salg, så dog ikke prisen, så de findes da, altså hvis du
hellere vil bygge suki'en om til en honda Byens billigste honda, kunne
du jo kalde den ja ja ,det var os bare et forslag , ik Man får sku
da tastefingre med alle de

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-05-03 08:22

Futte & Co. wrote:

> Jow da, det er vist fint nok, det..¨

....ja, jeg savlede osse i sin tid, da jeg købte mit som nyt...

> Der står bare på'et at det er en 500F,

....understatement, ik' ?!

> men jeg synes nu alligevel
> lige det sæde "gør noget" for den fine klassiske honda.

....det gjorde det sq osse for XS'eren: det blev en helt anden
type cykel...

> [...]
da,
> altså hvis du hellere vil bygge suki'en om til en honda

....nåe, jae...øhe...

> Byens
> billigste honda, kunne du jo kalde den

....jaøhe...nu må jeg se...

> ja ja ,det var os bare et
> forslag , ik

....jow...

Fra : Armand

Dato : 01-05-03 09:16

> Ville fandens gerne ha været med, Men undskylning nummer 412:

Bæltskrækkernes lille røde er ved at være slidt helt varm i disse dage

> [...]
> turen, og det ville da være noget der kunne kaste omgange af sig
> For fanden, fly mig et konto nummer, så gir jeg sku en hund til en omgang,

Omend at det burde være muligt så er jeg ikke sikker på at det er praktisk
anvendeligt på så kort sigt
Hvis du absolut fastholder din generøsitet, så burde det vel kunne lade sig
gøre at fange en af de lokale der skal med i karavanen og lade ham være
ordonnans i sagen :-/

--
Armand.

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-05-03 09:56

> [...]
sig
> gøre at fange en af de lokale der skal med i karavanen og lade ham være

Tony, jeg tror sku Tony kan klare det, han ka'da klare alt andet, så en så
lille detalje

Tony , hallo , er du der ?
Hvis du læser med her, ku man så, via din t-shirt konto, løse det lille
problem der hedder bankernes laaaanggge overførselstid.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 15:07

Futte & Co. wrote:

> Tony, jeg tror sku Tony kan klare det, han ka'da klare alt andet, så
> en så lille detalje

Hehe... Du tillægger mig vist større evner end jeg bør blive tilskrevet.

> Tony , hallo , er du der ?

Hullubullu - jeg er jo lige her!

> Hvis du læser med her, ku man så, via din t-shirt konto, løse det
> lille problem der hedder bankernes laaaanggge overførselstid.

Ja da. Du siger bare hvad jeg skal gøre...

Hilsner,

Tony

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-05-03 15:44

> [...]
>
> Hullubullu - jeg er jo lige her!

> Ja da. Du siger bare hvad jeg skal gøre...

Jo altså:
Hvis det er at du ikke har lukket T-shirt kontoen, ville jeg sende dig en
hund. Hvis du så ville være så venlig at lade omtalte hund sprede glæde til
ganerne , med en til lejligheden passende væske, ved gallamiddagen. Eller
hvis der skulle være oprettet en drikkevarekasse, at glæde nævnte kasse med
en hund, eller.............., noget i den retning.

Og årsagen til dette indviklede arrangement er at jeg , i dyb krise,
tidligere på dagen, kom til at skrive:

Hvortil Armand bl.a. skrev:

> Omend at det burde være muligt så er jeg ikke sikker på at det er praktisk
> anvendeligt på så kort sigt

og:

>kunne lade sig gøre at fange en af de lokale der skal med i karavanen og
lade ham være
> ordonnans i sagen :-/

Hvorefter jeg foreslog dig, da du jo nok skulle kunne finde ud af'et, ik.

Det var bare det
--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 16:08

Futte & Co. wrote:

> [...]
> drikkevarekasse, at glæde nævnte kasse med en hund,
> eller.............., noget i den retning.

Det kan jeg sagtens sørge for. T-Shirt kontoen er skam ikke lukket. Der er
stadig nogle til salg. Det er i øvrigt samme kontonummer som på
donations-siden: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp

> Hvorefter jeg foreslog dig, da du jo nok skulle kunne finde ud af'et,
> ik.

Det glæder mig at du har tiltro til at jeg ikke drikker pengene op selv

Jeg skal med glæde sørge for at der bliver delt drikkevarer ud og at vi
tager et skålebillede til dig.

Hilsner,

Tony

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-05-03 18:42

> Det glæder mig at du har tiltro til at jeg ikke drikker pengene op selv

> Jeg skal med glæde sørge for at der bliver delt drikkevarer ud og at vi
> [...]
De bare i'jorden, do, og hils så de andre, os fra den fiiine klassiske
honda, nu med TO sorte sidedæksler monteret.
Jeg overfører til t-dona-kontoen i løbet af aftenen

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Asger Steffensen

Dato : 01-05-03 21:37

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b8rd7p$2k54$1@news.cybercity.dk...
> Futte & Co. wrote:

T-Shirt kontoen er skam ikke lukket. Der er
> stadig nogle til salg. Det er i øvrigt samme kontonummer som på
> donations-siden: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp

Hov, er der flere T-shirts, så kan jeg måske nå at få en med? Str. XL.

Asger (der p.t. overvejer at melde sig til festen, men ikke rigtig vil være
bekendt at køre i bil)
ZX-10 (der afventer ankomst af sin nykonstruerede vandkøler)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-05-03 21:51

Asger Steffensen wrote:

> Asger (der p.t. overvejer at melde sig til festen, men ikke rigtig vil
> være bekendt at køre i bil)

Hehe, jeg har da været i bil ned til mc-chaufførerne indtil flere gange. At
det så har sneet mv. synes jeg selv er en undskyldning, men alle var dog
ikke enige
Nej mød du bare op i madkasse, Kwak'en kan jo ikke køre uden køler! :-/

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 22:08

Asger Steffensen wrote:

> Hov, er der flere T-shirts, så kan jeg måske nå at få en med? Str. XL.

Der er kun Forslag 1 tilbage i XL (den uden MC konturer). Hvis du vil have
en Forslag 7 er der Large og XXLarge tilbage i den.

> Asger (der p.t. overvejer at melde sig til festen, men ikke rigtig
> vil være bekendt at køre i bil)

Arh.. det kan vi da godt klare at se

Tony

Fra : wheeler

Dato : 02-05-03 21:00

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk>

> Arh.. det kan vi da godt klare at se
>
> Tony

[KLIP]

Tjahh når man kan klare en 125 kubik 2T i følget, går det nok...

Btw. er der nogen der ligger inde med en dæk-pilot, som man agter at ta'
med?

Vi ses på Shell 11.15 (nogen af os)

Wheeler - med ½-våde handsker efter i onsdags

Stadig uafklaret mht. valg af køretøj -
Det, der taler for RD'eren (udover Top-hjælp er at jeg kan give Tony's
Divi baghjul

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-05-03 21:07

wheeler wrote:

> Vi ses på Shell 11.15 (nogen af os)

Jeps!

> Stadig uafklaret mht. valg af køretøj -
> Det, der taler for RD'eren (udover Top-hjælp er at jeg kan give
> Tony's Divi baghjul

Hahaha... Lad os lade det komme an på en prøve

I øvrigt lagde jeg mærke til forleden at der er lidt problemer med dit
baglys. Kan det passe at den er to-delt? Det så i hvert fald pludselig ud
til at den ene side af baglygten slukkede da du kørte over en af bumpene ude
på langelinie...

Jeg har i øvrigt pakket både momentnøgle og topnøglesæt ned - just in case!
Jeg sætter begge mine Givier på så der er plads til hvis andre har noget de
vil have lagt heri.

Tony
(der glæder sig)

Fra : wheeler

Dato : 02-05-03 22:01

> [...]

> til at den ene side af baglygten slukkede da du kørte over en af bumpene

[KLIP]

Og det kom du "bare lige pludselig i tanke om" - var den en pay-back fordi
jeg drillede dig med momentnøglen

He he...din slambert...laver du ikke lige en fejl-og mangelliste over
RD'eren og mailer den til mig i morgen (bare en time eller to inden afgang

Vi ses
(og Tony, jeg glæder mig til at blive budt på 2-takts vaffelis i Nyborg -
hvis jeg når så langt)

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-05-03 22:15

wheeler wrote:

> Og det kom du "bare lige pludselig i tanke om" - var den en pay-back
> fordi jeg drillede dig med momentnøglen

Hahaha... Dog ikke

> He he...din slambert...laver du ikke lige en fejl-og mangelliste over
> RD'eren og mailer den til mig i morgen (bare en time eller to inden
> afgang

ROFL!

> Vi ses
> (og Tony, jeg glæder mig til at blive budt på 2-takts vaffelis i
> Nyborg - hvis jeg når så langt)

Det er en aftale! Jeg kan da også tage 20 meter reb med så vi kan tage dig
på "slæb"?

Seriøst - tror du ikke den kan klare turen? Den skal jo også kunne køre hjem
igen! Anyway så har jeg jo den ekstra Givi på - så hvis der er noget du vil
have med så kommer du bare lige over til mig i morgen kvart i 11 - så smider
vi det i tasken. Og nej - der er ikke plads til en hel motor

Hvis det går helt galt kan du sikkert sidde bagpå en af os andre, hvis du
gider?!

Hilsner,

Tony

Fra : wheeler

Dato : 02-05-03 22:35

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Seriøst - tror du ikke den kan klare turen?

[KLIP]
Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg ikke indgå et større væddemål på
den konto - jeg skiftede tændspole i aftes - har ikke testet den endnu !

Den skal jo også kunne køre hjem

[KLIP]
Ja, men Tophjælp kører vil den ene af vejene

[...]

Jamen den er adskilt og uden kobling...den vejer ikke engang 30 Kg
Selvom det det begynder at knibe med pladsen (og taske-værk har jeg lige
solgt!) - er natten jo ung og jeg kan nå at ompakke mange gange endnu
(hmm...skal også lige huske Haynes og "kirug"-handsker...

> Hvis det går helt galt kan du sikkert sidde bagpå en af os andre, hvis du
> gider?!

[KLIP]
Jeg kan godt li formuleringen #sikkert# og #gider# )

Ses på tanken

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler