Et godt tøj tip..
Fra : Morten dahl

Dato : 28-04-03 19:49

Selvom jeg går ud fra det fleste kender Hein-Gericke vil jeg lige påpege at
de i den her tid har nogle helt utrolig tilbud.

SIDI touringstøvler til 20E, det samme med Shoei støvler der hos Reinhardt
koster 1895.- Sidi Vertaba til 50E, og SIDI Cross støvler til 48E

Desuden var jeg lige forbi deres læderafdeling, og mange lækre bukser til 10
og 20 E i reststørrelser..

Så helt sikkert værd at kigge forbi

--
Morten Dahl
Gixxer XXX - The Funky Style

Fra : Morten Juel

Dato : 28-04-03 20:03

> Selvom jeg går ud fra det fleste kender Hein-Gericke vil jeg lige påpege
at
> de i den her tid har nogle helt utrolig tilbud.

Et direckte link ville være godt, til dem af os der er tysk mongoler )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Morten dahl

Dato : 28-04-03 20:07

Morten Juel wrote:

> Et direckte link ville være godt, til dem af os der er tysk mongoler
> )

he he, er postet..

Fra : Morten Juel

Dato : 28-04-03 20:35

> he he, er postet..

tak tak.. øv fuck crap de cross støvler er kun str 42 hvam helvede har sådan
lille pis fod ?!?

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-04-03 22:54

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> tak tak.. øv fuck crap de cross støvler er kun str 42 hvam helvede har
sådan
> lille pis fod ?!?

41. Der er kun str. 41 tilbage.
Men det er sateme også billigt!

Rittig

Fra : OldSmurf

Dato : 29-04-03 10:46

snip ....
> tak tak.. øv fuck crap de cross støvler er kun str 42 hvam helvede har
sådan
> lille pis fod ?!?
snip

At dømme på dit indlæg har du ikke kun problemer med tysk

Hilsen,
Jens

Fra : Maria & Anders

Dato : 29-04-03 15:31

"OldSmurf" <Oldsmurf56@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sådan
> snip
>
> At dømme på dit indlæg har du ikke kun problemer med tysk

AHH Fuck mand, havde man nu bare læst dette indlæg lidt før! Jeg har nemlig
en "lille pis fod" (str 42) og mangler et par cross støvler.
Øv øv, men så må man jo bare håbe på at der kommer et lign tilbud.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Morten dahl

Dato : 28-04-03 20:05

Morten dahl" <morten@"FJERN wrote:
> [...]
> til 48E
>
> Desuden var jeg lige forbi deres læderafdeling, og mange lækre bukser

her er lige et par links..

SIDI All Track (cross) http://makeashorterlink.com/?G2E651E54

SIDI Vertaba (har selv et sæt) http://makeashorterlink.com/?P2F631E54

Shoei Comet http://makeashorterlink.com/?V20712E54 , og reinhardt´s
http://www.suzuki-mc.com/Tilbehor/clothes/shoei/boots/T_Shoei_boots_1.htm

Shoei Performance http://makeashorterlink.com/?Z12723E54

Sidi TourenStar http://makeashorterlink.com/?D25756E54

SIDI SYmpatex http://makeashorterlink.com/?V26722E54

der var lige lidt links til støvler..

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 08:27

Morten dahl <morten@"FJERN"dahl.mail.dk> skrev i en

> her er lige et par links..
> SIDI All Track (cross) http://makeashorterlink.com/?G2E651E54
> SIDI Vertaba (har selv et sæt) http://makeashorterlink.com/?P2F631E54

Jeg finder intet om støvler på de links

Måske at det var enklere at man pillede varenummeret ud, hvorefter at andre
v.h.a. HG's forside kunne søge på varenummeret og komme ret frem ? :-/

Endnu hottere er da dagens tilbud á kåbeglas til 20?

--
Armand.

Fra : Morten dahl

Dato : 29-04-03 18:05

Armand wrote:
> Morten dahl <morten@"FJERN"dahl.mail.dk> skrev i en

> Endnu hottere er da dagens tilbud á kåbeglas til 20?

Jeps, har allerede købt 3 stk´s (bla. den sorte der var på tigerdyret i
Esbjerg)

Fra : RacerNiels

Dato : 28-04-03 21:18

"Morten dahl" <morten@"FJERN"dahl.mail.dk> wrote in message
>Sidi Vertaba til 50E,

Lex, men er de vandtætte? Jeg er træt af at kunne mærke syningerne.. altså
når der kommer hvad ind!

Niels
Dainese *vandtætte - indefra og ud*

Fra : Jakob

Dato : 28-04-03 21:26

RacerNiels wrote:
> Lex, men er de vandtætte? Jeg er træt af at kunne mærke syningerne.. altså
> når der kommer hvad ind!

Det er sommer støvler, så jeg tror ikke at de er vandtætte. Desuden
koster de 120E og de fleste størrelser er udsolgte

--
Jakob

Fra : MKS - 74

Dato : 28-04-03 21:48

On Mon, 28 Apr 2003 22:26:24 +0200, Jakob <usenet@gertz.net> wrote:

>Det er sommer støvler, så jeg tror ikke at de er vandtætte. Desuden
>koster de 120E og de fleste størrelser er udsolgte

Ikke hvis man som mig lever på lille fod - 42 og 43 i gul/sort koster
50 og 70 Euro )

Og nej de er ikke 100% vandtætte.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Jakob

Dato : 29-04-03 00:35

MKS - 74 wrote:

> Ikke hvis man som mig lever på lille fod - 42 og 43 i gul/sort koster
> 50 og 70 Euro )
OK - st. 42 i gul/sort er bestilt

--
Jakob

Fra : SLP/JM

Dato : 29-04-03 08:37

"Jakob" <usenet@gertz.net> skrev > OK - st. 42 i gul/sort er bestilt

Vær opmærksom på, at Sidi Vertebra er små i størrelserne. Mange skal bruge
en størrelse eller to større i forhold til, hvad de normalt bruger i sko.

--
Mvh Susanne

Fra : MKS - 74

Dato : 29-04-03 08:40

On Tue, 29 Apr 2003 09:37:04 +0200, "SLP/JM" <madcat@c.dk> wrote:

>Vær opmærksom på, at Sidi Vertebra er små i størrelserne. Mange skal bruge
>en størrelse eller to større i forhold til, hvad de normalt bruger i sko.

Jepper - jeg satser og har bestilt en str 43 idet jeg normalt ligger
omkring 42.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-04-03 08:00

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> [...]
<snip>
> Og nej de er ikke 100% vandtætte.

I mine Vertebra er der sådan en membran tingest. Den klarer faktisk i
det store hele at holde vandet ude. Bevares, det er ikke et par
gummirøjsere, men de har da klaret at holde mine fødder tørre i nogle
timer ad gangen.

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : MKS - 74

Dato : 29-04-03 08:19

On 29 Apr 2003 09:00:14 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

> [...]
>det store hele at holde vandet ude. Bevares, det er ikke et par
>gummirøjsere, men de har da klaret at holde mine fødder tørre i nogle

Sidi Vertebra (2) fåes også med Sidi's Tepor membran og så hjælper det
på det,de har disse ikke,men selv de alm. _kan_ godt holde til kortere
ture,men det er primært en race/sportsstøvle ikke en touringsstøvle jo
)

Fra : SLP/JM

Dato : 29-04-03 08:31

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev > ture,men det er primært en
race/sportsstøvle ikke en touringsstøvle jo
> )

Ja, men vi er jo også nogle, der kører den slags i regnvejr

--
Mvh Susanne

Fra : MKS - 74

Dato : 29-04-03 08:36

On Tue, 29 Apr 2003 09:30:33 +0200, "SLP/JM" <madcat@c.dk> wrote:

>Ja, men vi er jo også nogle, der kører den slags i regnvejr

Joh,men vi er helst fri ik' ?? ....jeg husker - Ahmmm Ring D. i
2001....boy det var sjovt lige indtil....)

Fra : SLP/JM

Dato : 29-04-03 09:09

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev
> Joh,men vi er helst fri ik' ??

Klart - man kan vel kalde det for frivillig tvang

Jeg har kørt en hel dags træning i regnvejr, og som jeg husker det, var der
ikke de store problemer med mine Vertebra. Men man kommer selvfølgelig også
ind i tørvejr igen efter 20-30 min.

--
Mvh Susanne

Fra : MKS - 74

Dato : 29-04-03 08:44

On Mon, 28 Apr 2003 20:48:52 +0200, "Morten dahl"
> [...]

>SIDI touringstøvler til 20E, det samme med Shoei støvler der hos Reinhardt
>koster 1895.- Sidi Vertaba til 50E, og SIDI Cross støvler til 48E

Jeg har iøvrigt lige fået svar tilbage fra dansktalende Karla hos
HG-flensborg de har ikke flere Vertebra store størrelser tilbage
lokalt og får ikke flere kun de små,så skal man nå en billig 42-43-44
skal man nok hoppe på vognen nu på hovedsitet.