Geely -
Fra : Kim Olsen

Dato : 28-04-03 19:08

Hej alle

Jeg lovede jer en fortsættelse af min beretning om min nyindkøbte Geely Boss
(maxiscooter), når jeg havde kørt lidt på den.

Idag rundede den km 1000 på sin 1 måneds fødselsdag

Til dem der ikke kender mærket: www.geely.dk

Lad mig tage det sidste først:

Jo jeg tør godt anbefale Geely til andre.

Selvom de første km 1000 er en tilkørselsperiode, har den bestemt allerede
givet mig en masse køreglæde.

Min model er en Geely Boss (kopi af Yamaha Majesty 150).
Den er udstyret med en 1 cyl. 4 taktsmaskine på beskedne 149 ccm og yder
7kW. to ventiler og overliggende knast.
Gearet er variomatic som på alle øverterne (45 knallerterne) og automat
kobling.

Motoren er ekstrem støjsvag. (mere end min tidligere 45 knallert) både i
tomgang og i fuld fart.

Elektronisk automatchoker og vakuumstyret benzinhane.

Skiver både for og bag.

Det er ingen racer, men den kører godt, og har en fornuftig acceleration.
Bevares dækkene kunne være bedre, men det er der jo råd for.

Svage sider:

Jo selvfølgelig er der jo sparet et sted for at kunne sælge motorcykler til
ingen penge, og både finish og samlekvalitet lever nok ikke helt op til de
krav mange stiller.

Men kan man leve med at plasticskjoldene ikke sidder 100% som de burde og
at der ind i mellem er brugt alm. jernskruer til montering af skærme osv, så
ER det faktisk ting man selv kan rette lidt på hen ad vejen.

Ellers er det en dejlig maskine, med en god instrumentering, og knapper og
greb der sidder hvor de skal.

Som sagt. Jeg kan varmt anbefale den.

Der må efterhånden være solgt en helt del både scootermodellerne og de
"rigtige" motorcykler.

Det kunne være sjovt at høre fra Jer andre der kører Geely.

Hilsen

Kim Olsen
Geely Boss

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 19:54

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message
> Hej alle
[snip]

Hej Kim. Jeg kunne også godt tænke mig at høre fra andre der har haft elelr
har geely.

mvh
FB

Fra : Kim Olsen

Dato : 28-04-03 20:40

> Hej Kim. Jeg kunne også godt tænke mig at høre fra andre der har haft
elelr
> har geely.
>
> mvh
> FB

ØH det blev jeg da ikke meget klogere af. Har du en eller hvad. Din lidt
anonyme adresse umuliggør jo at jeg kan spørge direkte.

hilsen

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 22:20

> ØH det blev jeg da ikke meget klogere af. Har du en eller hvad. Din lidt
> anonyme adresse umuliggør jo at jeg kan spørge direkte.
>
> hilsen

Hej igen. Jeg meddelte bare, at jeg er interreseret i, at høre andres
erfaringer med Geely's produkter.
Jeg har ingen, men har måske overvejet at købe Grand Pumaen, som den første
lille mc.

Derfor var jeg bare interreseret i dit indlæg, og håber på at andre med
erfaringer fra geely vil svare på dit indlæg.

Håber du forstår :)

Mvh
FB

Fra : John de Summer-Braso~