Hemmor
Fra : RENE JENSEN

Dato : 28-04-03 19:13

Er der nogen der har været i Hemmor at dykke det sidste års tid,,Vil bare
høre om det stadig er godt..Er ved at arrangere en tur.

Fra : Ruth Bresson

Dato : 28-04-03 19:50

Hej Rene

Jeg var dernede i oktober sidste år, og det var en rigtig god tur. Grundet
årstiden var der ikke så overbefolket - jeg kan forestille mig, at der er
rigtig mange i højsæsonen.

Man måtte desværre ikke dykke ved fabrikken, men måske har de ophævet dette
forbud igen.

Fedt sted - jeg vil gerne derned igen :)

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Peter Laustsen

Dato : 28-04-03 22:03

http://www.kreideseetaucher.de/home.htm

Yes, jeg var der i sommers... det var fint...

Husk tørdragten! *ggg*

--

Med venlig hilsen / Greetings
- Peter Laustsen, Denmark

Fra : Felix

Dato : 29-04-03 05:57

Jeg var dernede i Marts og det er for fedt !
det var min første tur dernede, men bestemt ikke min sidste
vi var nede ved knuseren som er ret speciel at dykke ved.
som peter siger tørdragt er en rigtig god ide

Franke