Erstatning for D-ring til fortelt
Fra : Søren Uttrup

Dato : 28-04-03 09:24

Jeg har sprunget et par D-ringe (stropholder) til mit isabella fortelt.
Jeg ved at nogle bruger nøgleringe som erstatning (så slipper man for at
sy), er der en der ved hvor jeg kan få dem i den rigtige størrelse ?

På forhånd tak

Fra : Johnny

Dato : 28-04-03 18:42

Et forslag vil være at kikke i et byggemarked eller hos en låsesmed.
VH
Johnny

Fra : Søren Uttrup

Dato : 29-04-03 12:08

Isabella forslår at jeg binder en stips i istedet

Fra : Hans Jørgen

Dato : 29-04-03 18:00

Søren Uttrup wrote:
> Isabella forslår at jeg binder en stips i istedet
Hej Søren
Jeg vil spørge dig om jeg må benytte dit tip her, i min videndatabase som
jeg forsøger på at lave?
Jeg vil ikke bruge det uden din tilladelse.
--
Venlig hilsen - Hans Jørgen