Vise dato permanent i menulinje?
Fra : Peter Theglev

Dato : 28-04-03 07:31

Hejsa

Kan man få uret i menulinjen til også at vise datoen permanent?
Evt. med en freeware-ting?

OSX 10.2.5

Peter

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 28-04-03 09:35

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> Kan man få uret i menulinjen til også at vise datoen permanent?
> Evt. med en freeware-ting?

Tja, jeg bruger Desktop Calendar. Den viser også en kalender på
skrivebordet. Du finder den her:

http://homepage.mac.com/takashi_hamada/Acti/MacOSX/DesktopCalendar/index
..html

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : Peter Theglev

Dato : 28-04-03 10:50

Uha, det er grimt.

Andre løsninger?

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-04-03 12:21

In <3EACF92A.7020409@adpeople.dk> Peter Theglev wrote:
> Uha, det er grimt.
>
> Andre løsninger?

Du kan bare åbne iCal en gang om dagen, helst om morgenen, når solen
skinner ind, så er datoen der.
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-04-03 14:52

Peter Theglev wrote:

> Kan man få uret i menulinjen til også at vise datoen permanent?
> Evt. med en freeware-ting?

Hvad med MiCal? Tjek macupdate.com for den.

"When I eat a biscuit," said Arthur, "it stays eaten."

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 28-04-03 21:08

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> Kan man få uret i menulinjen til også at vise datoen permanent?
> Evt. med en freeware-ting?

> OSX 10.2.5

Eller bare vise den når man klikker på tiden. Det er det eneste jeg
savner fra Mac OS 9. Har tit selv tænkt på at skrive dette spørgsmål

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading The Dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-04-03 23:19

In <1fu5c2z.42mlyd9x3irmN%transporterroom1@boelskifte.dk> Thomas
Boelskifte wrote:

> Eller bare vise den når man klikker på tiden. Det er det eneste jeg
> savner fra Mac OS 9. Har tit selv tænkt på at skrive dette spørgsmål
>

> Mojn, Thomas

Æh, datoen kommer da fra, når du klikker på tiden. Bare ikke lige i
menulinien.
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 28-04-03 23:22

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Æh, datoen kommer da fra, når du klikker på tiden. Bare ikke lige i
> menulinien.

Holyyyyy SHIT I'm an asshole! En eller anden fortæl mig at det lige er
kommet med 10.2.5 ellers begynder jeg at tude

Tak David!

Mojn, Thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-04-03 06:55

In <1fu5ial.13o6bk91u8usm2N%transporterroom1@boelskifte.dk> Thomas
Boelskifte wrote:

> Holyyyyy SHIT I'm an asshole! En eller anden fortæl mig at det lige er
> kommet med 10.2.5 ellers begynder jeg at tude
>
> Tak David!
>
> Mojn, Thomas

Værsgo' og tud! Hæ hæ...
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-04-03 06:56

Boelskifte wrote:

> Holyyyyy SHIT I'm an asshole! En eller anden fortæl mig at det lige er
> kommet med 10.2.5 ellers begynder jeg at tude
>
> Tak David!
>
> Mojn, Thomas

Værsgo' og tud! Hæ hæ...
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 04-05-03 12:57

http://www.macosxhints.com/article.php?story=20020907073047908

--
A new survey claims that 84% of men fantasize about
sex with two women.