X-Files season 7. R1 eller R2(UK) ?
Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 27-04-03 21:32

Hvilken version ville i vælge af den snart udkommende (på R1)
Season 7 af X-Files?

R1 version er lige på trapperne...
R2 versionen går der nok lidt tid med endnu, men her er billedet
indspillet i PAL, mod R1 udgavens NTSC-billedsignal.

Mine første 5 sæsoner af X-Files er R1 udgaver i NTSC
formatet, medens min 6 sæson er en R2 udgave med PAL-signal.
Jeg syntes ikke billedet er synligt bedre på PAL udgaven, så
skal jeg ikke bare kaste mig ud i en R1 udgave, og hermed
undgå ventetiden?

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©

Fra : Morten DH

Dato : 28-04-03 11:05

"©® Spectrus ®©" <rasmusardahlnielsen@REMOVEget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3eac3e31$0$32036$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg syntes ikke billedet er synligt bedre på PAL udgaven, så
> skal jeg ikke bare kaste mig ud i en R1 udgave, og hermed

Det man lige skal være opmærksom på her er at X-files er lavet til TV og er
altså sandsynligvis optaget et i NTSC-formateret videoformat - imodsætning
til spillefilm som først bliver formateret til enten PAL eller NTSC video
ved overførsel til fx DVD.

Altså skal X-files konverteres fra NTSC til PAL når de skal udgives i reg.
2 - dette giver ikke de optimale betingelser...

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 28-04-03 13:37

Morten DH wrote:

> Altså skal X-files konverteres fra NTSC til PAL når de skal udgives i
> reg. 2 - dette giver ikke de optimale betingelser...

Okay, tak for info.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©

Fra : Jan Richardy

Dato : 28-04-03 13:45

Nu ved jeg ikke, hvad R2 versionerne koster, men R1 sæson 7 er pænt billig
hos axelmusic (695 kroner). Det kan du jo også tage med i dine overvejelser.

Personligt har jeg allerede bestilt R1 versionen (som nok også bliver den
sidste sæson jeg køber).

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 28-04-03 23:57

Jan Richardy wrote:
> Nu ved jeg ikke, hvad R2 versionerne koster, men R1 sæson 7 er pænt
> billig hos axelmusic (695 kroner). Det kan du jo også tage med i dine
> overvejelser.

Den må jeg også have mig bestildt!

> Personligt har jeg allerede bestilt R1 versionen (som nok også bliver
> den sidste sæson jeg køber).

Jeg har ikke set noget fra sæson 7,8 og 9, så jeg nupper nok dem
alle sammen.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 05-05-03 21:04

Har netop modtaget Season 7 med posten fra Germany.
Pakken var ekstremt godt embaleret, så nr. 7 i rækken
fremstår rigtigt flot.
Så kan jeg jo roligt få set det sidste afsnit på Season 6,
da denne hænger sammen med første afsnit på Season 7.

Det fede ved Season 7, det er at jeg stort set ikke har set
nogle af afsnitne af denne.

Men nu skal jeg jo lige ha' "overstået" Twin Peaks med
manér først, hvilket tager 1 eller 2 dage endnu.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©
Hushjælp søges snarest muligt: