Usynlig <div>
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-04-03 21:12

Jeg har følgende kode:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<head>
<title>untitled</title>
</head>
overflow:auto;">

top:20%; background:#FFFFFF; font-family:verdana, helvetica, sans-
serif; color:#000000;">

Uanset hvor meget indhold jeg smider i <div>´en er den usynlig i
Opera og Mozilla. IE derimod viser den korrekt.
Hvis jeg ændrerer position:absolute; til relative viser Opera den men
placeret helt oppe i toppen af vinduet.

Hvad gør jeg galt ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Leonard

Dato : 27-04-03 21:42

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

>overflow:auto;">

tilføj width:100%; height:100%; til din body style.

Ellers kan din div ikke være nogen % af noget ...
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-04-03 22:39

Leonard <dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> wrote in

> tilføj width:100%; height:100%; til din body style.
>
> Ellers kan din div ikke være nogen % af noget ...

Det virkede - men det virkede også bare at fjerne overflow:auto;
(godt nok kom der så en ubrugbar scrollbar i IE...)

Tak for hjælpen.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 27-04-03 22:36

Henrik Stidsen wrote:

Jeg er ikke fuldstændig sikker, men jeg tror ikke, man kan bruge
procentangivelser, når man bruger position: absolute. Ændr det til
position: relative (eller drop helt position).

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 28-04-03 00:05

Jonas Koch Bentzen <ingen.email@eksempel.dk> writes:

> Jeg er ikke fuldstændig sikker, men jeg tror ikke, man kan bruge
> procentangivelser, når man bruger position: absolute.

Det kan man godt.
/L