Forsvundne variabler
Fra : Jens Kristian Damsga~

Dato : 27-04-03 19:53

[VB6.0]
Når jeg har oprettet nogle variabler i Form1 og den er udfyldt, vil jeg
gå videre til Form2.
Desværre er variablerne fra Form1 nu forsvundet.

Der er anvendt følgende overgang:
Form1.Visible = False
Form2.Visible = True

venlig hilsen
Jens Damsgård

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 27-04-03 22:26

Jens Kristian Damsgaard skrev:
> [...]
> gå videre til Form2.
> Desværre er variablerne fra Form1 nu forsvundet.

Variablerne forsvinder ikke ved at skjule formen, men hvis du ikke gør dem
'public', kan de kun ses inde fra formen af.

-------
Tomas

Fra : Lordrebus

Dato : 04-06-03 20:18

Du kan også placer variablerne over i et modul i stedet for!