vah?
Fra : Aragorn23

Dato : 27-04-03 18:02

Jeg er 24, skal ha forsikret en Suzuki Marauder250

Topdanmark siger:
pro ano
Ansvar: 2300,-
kasko: 7000

Det lyder ok!

men tryg siger:
kun kasko: 28375,-

vah??? hvorfor er der så stort forskæl? jeg har ringet rundt til
forskællige, og der var top danmark de billigste med 7000 i kasko med 80%
dækning...

Har i nogle ideer til andre selskaber der kunne være billigere end top DK???

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 27-04-03 18:30

Aragorn23 wrote:
> [...]
> 80% dækning...
>
> Har i nogle ideer til andre selskaber der kunne være billigere end

Prøv Fair de er garanteret billigere...
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 27-04-03 18:47

Hmmm skal du ha kasko?
jeg har selvvalgt at spare den væk, pga jeg er på su!!!
Jeg har en Honda CX 500 som jeg kun har lovpligtig ansvar på for 1157 kr
årligt hos GF og jeg er kun 22!
selvfølgelig står jeg med vand i røvskopen hvis den bliver hugget
Jeg startede med at forsikre en mz251 samme sted for ca 1700 kr, da jeg var
18
så tejk lige GF

MvH Nikolaj Marquart

Fra : HKL

Dato : 27-04-03 19:18

"Aragorn23" <aragorn23@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er 24, skal ha forsikret en Suzuki Marauder250

> [...]

Jeg oplevede lige det modsatte, topDK ville have 5500,- for ansvar, Fair
2000,-* og TRYG 1936,-

Fair ville efter 2 forespørgelser gerne sende et skrifteligt tilbud, på
dette tilbud stod der forsikring af MC og INTET andet, da jeg så lige for at
være helt sikker ringede til dem igen sagde de at den pris da selvfølgelig
kun var ved flytning af bilforsikring også.........var på vagt ved aftaler
med FAIR.

Hos topDK var jeg forsikret indtil sidste år (Kawasaki GPZ900) til en pris
på 1800,- (ansvar), så jeg stod undrende overfor en stigning på 3700,- for
at forsikre en kawasaki ZX10, men sådan var det altså bare.....

/Henrik, ZX10

Fra : Uth

Dato : 28-04-03 12:33

Jeg forsikrer min FJ1100 ved Thisted Amt for 4500 (helårs) med kasko
(selvrisiko 4500). Du kan ikke forsikre direkte hos dem medmindre du bor i
området. Så skal du finde en mægler. Men de gensidige forsikringsselskaber
er generelt billigere end de etablerede...

Vh

Gert Uth
FJ1100