Lynlås i læderdragt.
Fra : Claus

Dato : 27-04-03 18:09

Hej.

Er der nogen der ved hvor man kan få syet en ny lynlås i en læderdragt i
Kbh. området.

Claus

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 27-04-03 18:49

Udover Lynlåscentret, Falkoner Allé 72, var der mc-lædertøjsmanden på Søborg
Hovedgade.

John de Summer-Brason
(læs mc-anmeldelser www.pol.dk/biler)

Fra : SLP/JM

Dato : 28-04-03 17:03

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i> Udover Lynlåscentret,
Falkoner Allé 72, var der mc-lædertøjsmanden på Søborg
> Hovedgade.

Ja, men de er henholdsvis lukket og flyttet for over et år siden.

Da Lynlåscentret var ved at lukke, anbefalede de os Skrædderiet,
Østerbrogade 224, Kbh Ø, tlf. 39 29 11 44. Jeg har dog endnu ikke gjort mig
nogle erfaringer med dem.

--
Mvh Susanne

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 28-04-03 18:41

"SLP/JM" <madcat@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da Lynlåscentret var ved at lukke, anbefalede de os Skrædderiet,
> Østerbrogade 224, Kbh Ø, tlf. 39 29 11 44. Jeg har dog endnu ikke gjort

Ham der havde MC-beklædning på Søborg Hovedgade er rigtig nok flyttet til
Jylland,
men forretningen skulle være overtaget af en anden og hedder nu:

"Jaguar Gloveko" MC Beklædning
Søborg Hovedgade 23
2800 Søborg
Tlf.: 39 42 44 22

Mvh Jørgen

Fra : SLP/JM

Dato : 28-04-03 18:52

"Jorgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@hotmail.com> skrev > Ham der havde
MC-beklædning på Søborg Hovedgade er rigtig nok flyttet til
> Jylland,
> men forretningen skulle være overtaget af en anden

Interessant. Er der nogen, der har erfaringer med den nye indehaver?

--
Mvh Susanne

Fra : Sachmann

Dato : 28-04-03 21:20

> Interessant. Er der nogen, der har erfaringer med den nye indehaver?

Jeg har købt lædertøj hos ham. Hans MC tøj kan købes under mærket Jaguar.

Eneste problem lynlåsene. Repareret uden problem.

mhv.
Bent

Fra : SLP/JM

Dato : 29-04-03 06:19

"Sachmann" <sachmann@post2.tele.dk> skrev >
> Eneste problem lynlåsene. Repareret uden problem.

Hvad med omsyning eller reparation af lædertøj? Det var egentligt mere den
slags, jeg havde i tankerne, selv om denne tråd handler om lynlåse.

--
Mvh Susanne
der crashtester sin læderdragt lidt for tit til RR

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-04-03 21:23

> Hej.
>
> Er der nogen der ved hvor man kan få syet en ny lynlås i en læderdragt i
> Kbh. området.

Er godt nok ikke i KBH men på garanti på min LOOKWELL jakke fik jeg skiftet
lynlåsen, hos Nevada Skind i slagelse. Sendte pakken mandag, fik den igen
allerede onsdag! Derudover kan jeg ikke se at den er skiftet!!!!

mvh Tommy Fer