test igen!
Fra : Torben Hansen

Dato : 27-04-03 18:00

Jeg har lidt problmer med selv at læse det jeg skriver, så bær lige over med
denne skrivelse

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Torben Hansen

Dato : 27-04-03 18:01

Så er problemet løst

Fra : Armand

Dato : 27-04-03 20:26

> Så er problemet løst
>

> "Torben Hansen" <radiospeak@radiospeak.dk> skrev i en meddelelse
> med

Hvilket så giver dig lejlighed til at øve dig på at slette

Det kán lade sig gøre at slette egne(!) indlæg - Kig under Meddeleser
(v:OE!)!!

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-04-03 20:54

Torben Hansen
skrev i news:3eac0bee$0$29546$ba624c82@nntp04.dk.telia.net
> Jeg har lidt problmer med selv at læse det jeg skriver, så bær lige
> over med denne skrivelse

Der inde i dk.test er de rigtig meget overbærende

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183