Hayabusa
Fra : ^BL^

Dato : 27-04-03 17:16

Hvorfor er det så svært at finde en brugt Hayabusa til salg ??
Er der ikke solgt så mange af dem ?
Kan det evt betale sig at købe en i Tyskland ?

Brian Laybourn
www.clausborreudafformel1.dk

Fra : Albert

Dato : 27-04-03 17:20

Den er da ellers relativ billig som ny (ihvertilfælde sammenlignet med
600'ere mv)

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 27-04-03 17:32

^BL^ wrote:

> Er der ikke solgt så mange af dem ?
__________________________________

Lige netop dette spørgsmål har jeg også spurgt mig selv om mange gange.
Hvorfor er der tilsyneladende ikke noget videre salg af Hayabusaerne
herhjemme?
Hos SPH i Næstved har de haft 2 helt nye og stå i et par år snart! :o/

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 27-04-03 17:39

Det er nok fordi vi ikke har frie hastighedder på motorvejen. Og der findes
jo mange flere udfordringer for en lille væver 600 sports maskine i dk.

Tobias, der allige vel godt kunne tænke sig en busa, bare for at kunne race
fra ALLE i lyskrydsene

Fra : Mads Lund

Dato : 28-04-03 07:44

> Det er nok fordi vi ikke har frie hastighedder på motorvejen. Og der
findes
> jo mange flere udfordringer for en lille væver 600 sports maskine i dk.

Hmm, jeg synes nu 600 maskiner er kedelige. Men sådan er vi jo så
forskellige.

> Tobias, der allige vel godt kunne tænke sig en busa, bare for at kunne
race
> fra ALLE i lyskrydsene

Alle ? desværre er det afhængelig af chaufføren. Alle "store" cykler gør
arbejdet på ca 3 sek, og kommer vi op i de rigtigt kraftige cykler så kræver
det en følsom omgang med gashåndtaget og koblingen at komme hurtigt afsted.
Bussen er mere minded mod motorvejsacclerationer og high speed touring. Men
der ved jeg at der i dk er mindst én disillusioneret busa ejer som lige
skulle sætte en gamme 9'er på plads

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Pwh

Dato : 27-04-03 19:11

Psycho Cowboy wrote:

> [...]
> Hayabusaerne herhjemme?
> Hos SPH i Næstved har de haft 2 helt nye og stå i et par år snart! :o/

Det kan jo også værer fordi at de er så grimme at man får ondt i øjnene
af at kigge på dem

Jens

Fra : Andrew

Dato : 27-04-03 23:25

> Det kan jo også værer fordi at de er så grimme at man får ondt i øjnene
> af at kigge på dem

De er da ikke grimme, det er jeg slet ikke enig med dig i!

Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

Mvh Anders

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-04-03 23:32

Andrew wrote:

> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

....hvis den var *min*, var den ikke grim *G*
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-03 23:39

> De er da ikke grimme, det er jeg slet ikke enig med dig i!
>
> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

Ja da...
Den er da uhyggelig grim... Mærkelig kåbe og en overdreven ufærdig
bagsvinger. Men det er jo typisk Suzuki...

Allan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-04-03 23:53

Andrew wrote:

> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

Nøh, jeg synes skam den er pæn nok. Ikke voldsomt pæn, men heller ikke grim

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-04-03 00:23

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> De er da ikke grimme, det er jeg slet ikke enig med dig i!
>
> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

Hej.

Næh, den er da meget fed.

Men jeg vil bare ikke give 7400 kr om året i kasko, med en selvrisiko
på 9000 kr, det er hvad Top Dk vil have for den leg.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Martin

Dato : 28-04-03 06:46

> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?
>Mvh Anders

Måske ikke direkte grim, men fronten er da lidt "uheldig".

Martin

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-04-03 07:44

> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

Jeg gør ihvertfald

Mvh /Ole
YZF-R6 ´02

Fra : nd

Dato : 28-04-03 08:00

> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?
>
> Mvh Anders

Ja!

vh

nd

---

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 28-04-03 16:35

Jeg syntes også den er grim. Minder om en gubbi-fisk -en grim een af
slagsen...

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-04-03 17:38

"M. G. Nielsen." <test@test.dk> writes:

> Jeg syntes også den er grim. Minder om en gubbi-fisk -en grim een af
> slagsen...

Hayabusa = Eye-Abuser.

'nuff said.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Megas

Dato : 28-04-03 13:54

Andrew wrote:

> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

Yeps, kan kun komme i tanke om Fiat Multipla der er et grimmere køretøj.. :D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 28-04-03 19:41

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev

> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

Det er ikke lige min stil, men om den er grim må andre afgøre.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Pwh

Dato : 29-04-03 17:51

D@n Dethlefsen wrote:

> Det er ikke lige min stil, men om den er grim må andre afgøre.

Andre kan vel ikke afgører hvad du synes der er grimt eller pænt >

Jens

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-04-03 17:56

> Mener i allesammen det...at en Hayabusa er GRIM ?!!?

Forfra synes jeg den ligner en misdannet 45'er knallert, fordi den er så
lav.
Den ser en anelse kikset ud, men grim synes jeg nu ikke den er. Den er bare
ikke specielt spændende at se på.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 27-04-03 18:03

> [...]
> Hvorfor er det så svært at finde en brugt Hayabusa til salg ??
> Er der ikke solgt så mange af dem ?
> Kan det evt betale sig at købe en i Tyskland ?

Grunden til at jeg har købt en hornet 600 og ikke hayabusaen var at jeg
skulle give 48570 kr i forsikring med en selvrisiko på 12000 kr....
Det er nok heller ikke så god en begynder mc.

Oliver Bruchhaus.

Fra : Ninja Rider

Dato : 27-04-03 21:41

Hejsa

Var det ikke noget med en ZX-12R i stedet?

Jeg har en til salg i dk.marked.privat.motorcykel

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Janner

Dato : 29-04-03 15:23

"^BL^" <b.laybourn@get4net.dk> wrote in message
> Hvorfor er det så svært at finde en brugt Hayabusa til salg ??
> Er der ikke solgt så mange af dem ?
> Kan det evt betale sig at købe en i Tyskland ?
>
> --

Se på www.motorgaarden-mc.dk de har en fin en der er som ny

Hygge

Onkel Jan