Efterlysning
Fra : Mestersangeren

Dato : 27-04-03 16:35

Der skulle vel ikke være en der har "Respten" eller også kaldet "Vi er røde
vi er hvide" liggende som midi fil og som evt. ville uppe den i dk.binaer
eller sende den til mig på elm@c.dk så ville jeg være glad.

Hilsen

Mestersangeren

Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-04-03 18:30

Du mener "Re-sepp-ten" ...Mwahaha... Go' fodbold-klasikker... Jeg har den på
en LP single, så det kniber lidt at sende den, desværre, men der findes da
en masse butikker der har den på en billig fodbold-opsamling...

Rinnie

Fra : Mestersangeren

Dato : 27-04-03 20:03

Det skulle meget gerne være som midi fil...

Fra : Jacob E

Dato : 27-04-03 21:07

R. Ilsøe wrote:
> Du mener "Re-sepp-ten" ...Mwahaha... Go' fodbold-klasikker... Jeg har
> den på en LP single,

Wa dælen er en LP single? Mener du en maxisingle?

Mvh Jacob E

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 07:53

> Wa dælen er en LP single? Mener du en maxisingle?

Ja du ved jo hvad jeg mener, så der er vel ikke noget problem dér?

Fra : Jacob E

Dato : 28-04-03 19:55

R. Ilsøe wrote:

> Ja du ved jo hvad jeg mener, så der er vel ikke noget problem dér?

Næh, i was just being a prick...

Mvh Jacob E

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 21:19