Hvad spiser man i London?
Fra : amp

Dato : 24-03-01 12:17

Hej
Skal i april 1 uge til London.
Er der problemer med at spise noget med oksekød?
Har jo hørt så mange "historier" om kogalskab (Kreutsfeld Jacob)
m.v.h.
amp
amp@mail1.stofanet.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 24-03-01 12:39

Spis hvad du har lyst til også når du er i London. Risikoen for at få noget
smittet kød er minumal undre alle omstændigheder.

Min holdning.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 24-03-01 12:48

amp <amp@mail1.stofanet.dk> skrev i
> Hej
> Skal i april 1 uge til London.
> Er der problemer med at spise noget med oksekød?
> Har jo hørt så mange "historier" om kogalskab (Kreutsfeld Jacob)

Selv har jeg ingen betenkeligheter med å spise oksekjøtt. (Det er større
sjanse på at maten setter seg fast i halsen og dør av dette, enn at du skal
få Kreutsfeld Jacob)
--
Torbjørn
www.tr-nett.com med over 400 reiserelaterte linker

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 27-03-01 09:27

"amp" <amp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Skal i april 1 uge til London.
> Er der problemer med at spise noget med oksekød?
> Har jo hørt så mange "historier" om kogalskab (Kreutsfeld Jacob)

Spis hvad du kunne finde på at spise herhjemme. På trods af hvad man har
hørt på det seneste, er Englands fødevarekontrol ganske exceptionel.

Venligst,

Thomas
Penge til god mad på ferien? Tjek PengePortalen www.fzc.dk/money/