MC løb på Zulu nu ! på j ringen !!!
Fra : Morten Juel

Dato : 27-04-03 13:35

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : GRISEN

Dato : 27-04-03 14:15

Neeej, jeg nåede kun at se resultaterne...
Er der mon nogen der har optaget det, og har det som mpeg eller noget i den retning ????

*
Jan

Fra : Kenneth T

Dato : 27-04-03 14:31

> Neeej, jeg nåede kun at se resultaterne...
> Er der mon nogen der har optaget det, og har det som mpeg eller noget i
den retning ????

Nej, men jeg så det :)

Der er ellers Grand Prix på eurosport, du kan nå finalen endnu 3 omgange
tilb

Fra : GRISEN

Dato : 27-04-03 15:31

On Sun, 27 Apr 2003 15:31:12 +0200, "Kenneth T" <ken_t@cool.dk> wrote:

>Der er ellers Grand Prix på eurosport, du kan nå finalen endnu 3 omgange tilb

Yep, videoen har suget på Eurosport en del timer i denne weekend.

*
Jan

Fra : Claus

Dato : 27-04-03 14:56

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> Neeej, jeg nåede kun at se resultaterne...

Så for alle os der ikke kan se Zulu, hvad så med lidt resultater.

Claus

Fra : SLP/JM

Dato : 27-04-03 15:38

"Claus" <Mito.nospam@adslhome.dk> skrev i> Så for alle os der ikke kan se
Zulu, hvad så med lidt resultater.

Dem kan du se her:
http://www.jyllands-ringen.dk/tider/030427/result56.htm

Kim Philip vandt suverænt.

--
Susanne

Fra : Morten Juel

Dato : 27-04-03 16:35

> Dem kan du se her:
> http://www.jyllands-ringen.dk/tider/030427/result56.htm
>
> Kim Philip vandt suverænt.

Ja stor respect, han var sq hurtig !

Fra : MKS - 74

Dato : 27-04-03 15:43

On Sun, 27 Apr 2003 15:14:35 +0200, GRISEN <grisen@pornotrold.dk>
wrote:

>Neeej, jeg nåede kun at se resultaterne...
>Er der mon nogen der har optaget det, og har det som mpeg eller noget i den retning ????

Det (tror jeg nok) har jeg (MotoGP har klar fortrinsret),jeg kan
sagtens grappe det til en MPEG1 eller avi - _Men_ jeg vil dog ikke
hoste filer i den størrelsesorden,det må andre med BB i spandevis i
givet fald gøre.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : GRISEN

Dato : 27-04-03 15:54

On Sun, 27 Apr 2003 16:42:48 +0200, MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>sagtens grappe det til en MPEG1 eller avi - _Men_ jeg vil dog ikke
>hoste filer i den størrelsesorden,det må andre med BB i spandevis i

Jeg har spandevis !!!
http://goodfiles.grisen.org kun åben for download, men hvis du gider grappe, så kan vi få få transporteret det derover?

*
Jan

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 27-04-03 16:40

Jeg vil ikke sige jeg har båndbredde i spandevis(128kbit upload) en jeg vil
da godt smide det ind på min ftp server.

Tobias

Fra : MKS - 74

Dato : 27-04-03 19:08

On Sun, 27 Apr 2003 17:40:05 +0200, "Tobias Møller Larsen"
<tobber@wanadoo.dk> wrote:

>Jeg vil ikke sige jeg har båndbredde i spandevis(128kbit upload) en jeg vil
>da godt smide det ind på min ftp server.

Et flot tilbud,men med de ca. 175 Megs som jeg valgte,tror jeg uden at
kende interessen for sådan en fil at din linie ville komme lidt på
overarbejde (jeg sidder selv på en delt 512 kbit upstream ADSL-linie
og den synes jeg endda er lidt for lille til den slags).Jeg tror også
der er noget andet på plads allerede.

Fra : GRISEN

Dato : 28-04-03 02:45

600 Challenge Cup fra søndag eftermiddag - hapset fra Zulu
http://goodfiles.grisen.org/RR%20movies/

*
Jan

Fra : Henrik Mønster

Dato : 28-04-03 06:55

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> 600 Challenge Cup fra søndag eftermiddag - hapset fra Zulu
> http://goodfiles.grisen.org/RR%20movies/
>
> *
> Jan

Hold da op en båndbredde!! - hapset på under 2 min.

/M.v.h. Henrik

Fra : GRISEN

Dato : 28-04-03 09:26

On Mon, 28 Apr 2003 07:54:54 +0200, "Henrik Mønster" <nina.henrikFJERN@mobilixnet.dk> wrote:

>Hold da op en båndbredde!! - hapset på under 2 min.

Ja, det er rart.
Teoretisk set skulle den kunne hives ned på 41,5 sekunder...

*
Jan

Fra : Peter Z

Dato : 28-04-03 09:48

> Ja, det er rart.
> Teoretisk set skulle den kunne hives ned på 41,5 sekunder...
>
> *
> Jan

det går en del langsommere med en 384/128 forbindelse :-|

men en fin side

mvh

Peter Z

Fra : Peter Aagaard

Dato : 28-04-03 23:51

GRISEN wrote:
> 600 Challenge Cup fra søndag eftermiddag - hapset fra Zulu
> http://goodfiles.grisen.org/RR%20movies/

tak for det, og så kan man endda hente med 220kb/sec.

Mvh. Peter

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 27-04-03 15:54

GRISEN wrote:
> Neeej, jeg nåede kun at se resultaterne...
> Er der mon nogen der har optaget det, og har det som mpeg eller noget
> [...]

Jeg har det meste undtagen starten, på videobånd i Roskilde... Du skal være
velkommen til at låne det
Jeg har ingen anelse om hvordan jeg evt. skulle kunne overføre det til min
pc...
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : GRISEN

Dato : 28-04-03 02:43

On Sun, 27 Apr 2003 16:54:01 +0200, "Rune \(Bandit600R\)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg har det meste undtagen starten, på videobånd i Roskilde... Du skal være velkommen til at låne det
>Jeg har ingen anelse om hvordan jeg evt. skulle kunne overføre det til min pc...

Tak for tilbuddet, men jeg har fået en fin digital version.

*
Jan