Instruktionsbog til Peugeot Speedfight
Fra : Steen Lyman Hansen

Dato : 27-04-03 12:22

Hej

Min kone har købt en brugt Peugeot Speesfight fra 98 men der var ikke nogen
instruktionsbog med til den, er der nogen der ved hvor man kan købe sådan
en.

MVH.

Steen Lyman Hansen

E-mail: lyman@oncable.dk

Fra : Calle.

Dato : 27-04-03 14:16

Steen Lyman Hansen wrote:
> Hej
>
> Min kone har købt en brugt Peugeot Speesfight fra 98 men der var ikke
> nogen instruktionsbog med til den, er der nogen der ved hvor man kan
> købe sådan en.

Det kan du vel hos nærmeste Peugoet knallert forhandler (det er ikke
bilforhandlerne der har dem længere). Jeg har en liggende. Hvad vil du
vide?
--
Calle

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-04-03 14:58

Calle. wrote:

> Det kan du vel hos nærmeste Peugoet knallert forhandler (det er ikke
> bilforhandlerne der har dem længere). Jeg har en liggende. Hvad vil du
> vide?

Ved jeg nu snart ikke. Peugoet i Kolding handler både med biler og
knallerter.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Calle.

Dato : 27-04-03 14:56

Martin L. Johansen wrote:

> Ved jeg nu snart ikke. Peugoet i Kolding handler både med biler og
> knallerter.

Er du sikker på de stadig gør det. Det blev lavet om for et halv år
siden.

--
Calle

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-04-03 15:54

Calle. wrote:

> Er du sikker på de stadig gør det. Det blev lavet om for et halv år
> siden.

Ja jeg kommer der jævnligt (desværre).

Jeg synes ikke lige umiddelbart jeg kan se noget som skulle vise de ikke
sælger scootere mere, idét de stadig står i udstillingen + at jeg stadig
bruger dem som værksted.

Fra : Calle.

Dato : 27-04-03 16:25

Martin L. Johansen wrote:

> Ja jeg kommer der jævnligt (desværre).
>
> Jeg synes ikke lige umiddelbart jeg kan se noget som skulle vise de
> ikke sælger scootere mere, idét de stadig står i udstillingen + at
> jeg stadig bruger dem som værksted.

Så er de åbenbart en af de få der har beholdt forhandlingen. Her
(Sønderborg) er den røget til et MC værksted.

--
Calle

Fra : Babba-Papa

Dato : 30-04-03 12:06

På et tidspunkt skrev "Calle." <Calle@fjernjyde.dk> noget i
retning af:

>Så er de åbenbart en af de få der har beholdt forhandlingen. Her
>(Sønderborg) er den røget til et MC værksted.

Og her i Slagelse render de forvirrede rundt og klør sig i
nakken, når man spørger om, hvem der har fået forhandlingen eller
rettere servicen.....

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 30-04-03 17:36

Babba-Papa wrote:

> Og her i Slagelse render de forvirrede rundt og klør sig i
> nakken, når man spørger om, hvem der har fået forhandlingen eller
> rettere servicen.....

LOL, og her i Kolding aner det ikke hvilken dyse som sidder i en Speedfight,
samt at de prøvede at bilde mig ind at rullerne var på 6 gr.... hmmm.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-04-03 12:16

Prøv at give ham her et ring http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

--