Golf
Fra : Michael Duelund

Dato : 26-04-03 23:17

Hejsa allesammen.
Er der nogle der ved hvor man kan finde et gratis golfspil på nettet?

--
Mvh.
Michael Duelund

Fra : Gerner

Dato : 27-04-03 11:06

On Sun, 27 Apr 2003 00:17:22 +0200, "Michael Duelund" <m-duelund@_X_mailme.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Hejsa allesammen.
>Er der nogle der ved hvor man kan finde et gratis golfspil på nettet?

Det er snart 2 måneder siden du spurgte sidst, og har du ikke fundet noget på
nettet i den tid, så er der nok heller ingen andre der har.

Prøv i en markedsgruppe, om nogen vil sælge en. Ja ja, så er det jo ikke gratis,
men du kunne få et golfspil hvis det nu er så vigtigt.

Og det med gratis golfspil på nettet, skulle vel ikke være en piratkopi du leder
efter ? I så fald er det den forkerte gruppe du spørger i.

De eneste gratis golkspil, der er lovlige, er så vidt jeg ved demoer.

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Splyf

Dato : 27-04-03 11:20

Gerner <gerner@teknik.dk> wrote in news:njanav4avedr301ci7jqa973hhkhj03f91@
4ax.com:

> http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
> Fly online with real people, pilots and ATC

Hvad skal man bruge af software/hardware for at lege med her?

Fra : Gerner

Dato : 27-04-03 21:17

On 27 Apr 2003 12:20:06 +0200, Splyf <splyf@msn.com> wrote in dk.spil.computer:

>Gerner <gerner@teknik.dk> wrote in news:njanav4avedr301ci7jqa973hhkhj03f91@
>4ax.com:

>Hvad skal man bruge af software/hardware for at lege med her?

Stil dit spørgsmål i dk.spil.computer.flysimulator.
Emnet er OT her

Fra : TexasFlood

Dato : 28-04-03 11:26

Gerner hvad med om du fjerner henvisningen til Vatsim i bunden af din mail
da den jo også er OT i denne gruppe......

Fra : Gerner

Dato : 28-04-03 18:36

On Mon, 28 Apr 2003 12:26:02 +0200, "TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Gerner hvad med om du fjerner henvisningen til Vatsim i bunden af din mail
>da den jo også er OT i denne gruppe......

I min signatur ? Den kan du ikke regne med at nogen vil holde med dig i.
Hvad der står i en sig, kommer ingen andre ved. Er du nybegynder på usenet ?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-04-03 20:30

Gerner wrote:

> I min signatur ? Den kan du ikke regne med at nogen vil holde med dig
> i.
> Hvad der står i en sig, kommer ingen andre ved.

Hvorfor har du så en?

-Sune

Fra : Gerner

Dato : 28-04-03 22:24

On Mon, 28 Apr 2003 21:30:09 +0200, "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Hvorfor har du så en?

DOH, fordi det er min. Prøv at læse RFC1855.

Hvis du mener man ikke må have sigs i denne gruppe, må du over i dk.admin og
foreslå en otd der i denne gruppes fundats forbyder sigs. Moron.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-04-03 22:57

Gerner wrote:

> DOH, fordi det er min. Prøv at læse RFC1855.
>
> Hvis du mener man ikke må have sigs i denne gruppe, må du over i
> dk.admin og foreslå en otd der i denne gruppes fundats forbyder sigs.
> Moron.

LOL

Jeg er da flintrende ligeglad!

-Sune

Fra : Gerner

Dato : 29-04-03 09:35

On Mon, 28 Apr 2003 23:57:26 +0200, "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>LOL
>
>Jeg er da flintrende ligeglad!

Det har du bevist du ikke er, snothvalp.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-04-03 10:03

Gerner wrote:
> On Mon, 28 Apr 2003 23:57:26 +0200, "Sune Mika Salminen"
> <efternavn@doktor.dk> wrote in dk.spil.computer:

Snip

> Det har du bevist du ikke er, snothvalp.

Hvad vil du?

-Sune

Fra : TexasFlood

Dato : 30-04-03 01:08

Tja hvad Gerner vil....
Det er der sgu mange i de forskellige nyhedsgrupper som også spørger om.
Lille Gerner har bare oprettet sin egen taskforce i nyhedsgrupperne
- så folk har bare at rette sig ellers kommer Gerner med sit
keyboard.........

TF

Fra : TexasFlood

Dato : 29-04-03 02:45

Gerner hvad med om du gik ud og fik lidt på den dumme
- så kunne det være du ikke altid havde så travlt med hvad alle andre gik og
lavede.........

Fra : Gerner

Dato : 29-04-03 09:38

On Tue, 29 Apr 2003 03:44:37 +0200, "TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Gerner hvad med om du gik ud og fik lidt på den dumme
>- så kunne det være du ikke altid havde så travlt med hvad alle andre gik og
>lavede.........

Her besvarer jeg et indlæg i god tro, og så kommer du og skal blande dig i hvad
der står i min sig. Du er sgu da seksuelt/hjernemæssigt underernæret, men det
er man jo i din alder.

Fra : Splyf

Dato : 29-04-03 17:50

Splyf <splyf@msn.com> wrote in

> Hvad skal man bruge af software/hardware for at lege med her?

Efter at have set hvad mit spørgsmål har udviklet sig til er jeg helt ked
af at jeg spurgte. Sorry!

/Splyf

Fra : Gerner

Dato : 29-04-03 21:18

On 29 Apr 2003 18:49:44 +0200, Splyf <splyf@msn.com> wrote in dk.spil.computer:

>Splyf <splyf@msn.com> wrote in

>Efter at have set hvad mit spørgsmål har udviklet sig til er jeg helt ked
>af at jeg spurgte. Sorry!

Det skal du ikke være. Der findes dem der skal slås på usenet selv over
uskyldige svar.

Men stil spørgsmålet i flysimgruppen, der er der ikke så mange af "dem".

--
Gerner aka Gerner

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 30-04-03 13:57

"Michael Duelund" <m-duelund@_X_mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen.
> Er der nogle der ved hvor man kan finde et gratis golfspil på nettet?

> [...]

Jeg tror Gerner er af den type der for rejsning når han sviner folk til. Men
had ham ikke, den slags "normale folk" skal der være plads til. Jeg tror
ikke han nogle venner eller for at snakke om et liv men hva, det er jo ikke
vores hovedpine.

Peace Gerner!!!

Fra : Gerner

Dato : 30-04-03 17:53

On Wed, 30 Apr 2003 14:57:21 +0200, "Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>ikke han nogle venner eller for at snakke om et liv men hva, det er jo ikke

Hold da kæft en børnehave. I spiller vel og spil som harry potter m.m. BAVDR.

--
Gerner aka Gerner

Fra : TexasFlood

Dato : 30-04-03 19:11

Tror du virkelig sådan et kvaj kan få rejsning...jeg tvivler.
Mage til klovn skal man lede længe efter.
Og så er alle andre nogle møgunger og Gerner er den store kloge gamle - yeah
right.