Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DigitalVideoKamera.?
Fra : bjay

Dato : 26-04-03 23:17

Hej jeg skal have mig et digitaltvideo kamera..

MEN, hvad skal det være?

For det første har jeg lidt spm.

1. Hvad betyder alle de betegnelser. = CCD, MiniDV, DV og Hi8?
2. Med hensyn til zoom, hvad er bedst der..?
3. Pixels.? et godt kamera der levere pæne billeder, hvad ligger det
på.?

Jeg skal bruge det til seriøs hjemmebrug + lidt reklame.
Dertil må det gerne være sådan at jeg kan overføre videooptagelserne
til min pc. og redigere derpå..!
Kan jeg bruge det som digital kamera.? Altså stillbilleder i rimelig
kvallitet.

Holder her ind til videre.. Håber jeg får svar på alle mine spm.

På forhånd mange tak for hjælpen..

Fra : bjay

Dato : 28-04-03 07:23

bjayokei@hotmail.com (bjay) wrote in message news:<40c205d7.0304261417.6591bc3d@posting.google.com>...
> [...]
> kvallitet.
>

> Holder her ind til videre.. Håber jeg får svar på alle mine spm.

Ikke nogen der kan hjælpe lidt.? Evt. henvise til andet forum.?