Skift fra GF2 til Radeon 9500 Pro
Fra : Devast8or

Dato : 26-04-03 23:19

Hej med jer,

Så har jeg fået stoppet mit nye Radeon kort i maskinen. Men jeg tror sq ikke
jeg har fået fjernet den gamle GF driver helt. Hver gang jeg starter op får
jeg en boks frem med noget i stil med "denne applikation er ikke kompatibel
med det nuværende grafikkort. Programmet afsluttes" (det står på engelsk).
Jeg går ud fra at det er noget til GF2 kortet, selvom jeg har afintalleret
driveren før jeg satte Radeon kortet i som der stod i manualen. Er der nogen
der ved hvad jeg har misset? Jeg har godt nok Asus Smartdoctor installeret,
men det er ikke sat til at starte op med WinBlows. Jeg må lige prøve at
slette det på et tidspunkt og se om det er det. Men ellers modtages forslag
meget gerne.

Og et par spørgsmål:

Hvad er det lige man bør sætte sin AGP Aperture size til i BIOS? Er det
halvdelen eller det dobbelte grafikkortets RAM? Og bør jeg ændre andet i
BIOS?

Hvordan ved jeg om et spil er D3D eller OpenGL? Det er jo rart at vide når
nu man kan indstille forskellige ting for dem.

Det var vist alt for nu. Der komme nok flere ting i løbet af de næste par
dage :)

TIA

Devast8or

--