de små forbrydelæser på usnet ( ? )
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-04-03 20:34

beklager oe folk jeg kan ikke lige huske hvordan man laver den til oe
men i dette indlæhg skirver en skribent ( b.la ) :

"Nej det var da han fik knækket i Brittas butik, han har ømmet sig
siden
MvH Steen "

det er en begivenhed har fundet sted ( foretningen blev røvet
)....dog næppe at omtale skribent skulle have begået indbrudet .

nu kender jeg både hende der ejer foretningen ( det var hårdt ved
hende hele hendes opsparing røg )

jeg kender også ham der bliver skrevet om - det ku_han ikke finde på (
er jeg sikker på )

jeg kender også Steen han er måske nok både tosset noget grov - men
han mener ikke noget ondt med det .

men der må da være en grænse ( ? ) den grænse tror jeg bedst man
definere juridisk ....hvorfor jeg poster den her ....
i håb om der måske er en der har noget eksakt at sige om det !

Mv.
Bo M Mogensen
--
http://66.148.13.230/gallery/zoom/729.jpg

Fra : B.H. [2630]

Dato : 27-04-03 16:14

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> definere juridisk ....hvorfor jeg poster den her ....
> i håb om der måske er en der har noget eksakt at sige om det !

Og så på dansk ?