Oscar - hvor skal den ses?
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-03-01 11:07

Er der et par alternativer, hvis man har lyst til at sidde op den
halve nat. TV2 risikerer jo at starte morgen-tv på det mest kritiske
tidspunkt, og under alle omstændigheder ville det være rart at have
et alternativ, hvor der ikke er speaker på. De kan jo som regel ikke
holde deres kæft lukket på de rigtige tidspunkter.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : JSMadsen

Dato : 24-03-01 13:40

Mark Thomas Gazel skrev i meddelelsen <99hrp1$otb$2@sunsite.dk>...
> [...]
>et alternativ, hvor der ikke er speaker på. De kan jo som regel ikke
>holde deres kæft lukket på de rigtige tidspunkter.

Se mit indlæg om det igår :)

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : CybaMerc

Dato : 24-03-01 19:38

A long time ago in a galaxy far, far away....
Mark Thomas Gazel wrote:

>Er der et par alternativer, hvis man har lyst til at sidde op den
>halve nat. TV2 risikerer jo at starte morgen-tv på det mest kritiske
>tidspunkt...

Hvordan med skiftet til sommetid? Har det nogen betydning ift.
transmissionens længde?

Anyone....

[snip]

Fra : Susan

Dato : 24-03-01 23:21

On Sat, 24 Mar 2001 19:37:47 +0100, CybaMerc <CybaMerc@image.dk>
wrote:

>Hvordan med skiftet til sommetid? Har det nogen betydning ift.
>transmissionens længde?
>
>Anyone....

Joh, ser du, det er allerede i nat vi skifter, og Oscars er først i
morgen nat.... Sådan klarer man det

Knus

Susan

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-03-01 00:32

"Susan"
> Joh, ser du, det er allerede i nat vi skifter, og Oscars er først i
> morgen nat.... Sådan klarer man det

Hvor avanceret.

Så skal man bare huske at stille urene. Om foråret sætter vi havemøblerne
ud, og... nåh nej... om foråret sætter vi ... hallo, det er sgu ikke forår her-
omkring -- nå, glem det. Eller rettere: Husk det.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Deaster

Dato : 26-03-01 08:05

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
her-
> omkring -- nå, glem det. Eller rettere: Husk det.

Ja jeg har det sådan, at når det bliver sommertid stiller man da sine
havemøbler tilbage, bommer nedtur når man skal stille på sine ure

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er bange og paranoid, kan
man godt have ret i, at der er nogen efter en.