"sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen"
Fra : Klaus Petersen

Dato : 26-04-03 19:46

Hej NG.

Når man nu virkelig skal ud og "vælte" byen, har jeg til mødt flere, der har
en sang "de lige skal høre" inden de skal afsted ... sådan lige til at komme
i det rette humør - f.eks. Rabalderstræde m. Gasolin.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
"sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

På forhånd tak.

Klaus.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-03 20:01

Klaus Petersen <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b8ek5m$9ta$1@sunsite.dk...
> Hej NG.

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

_________

Det kunne jo være:

Så går vi til enkebal (Katy Bødtker)

Hiklsen Åge

Fra : Aragorn

Dato : 26-04-03 20:10

"Åge Halldorsson":
> Det kunne jo være:
>
> Så går vi til enkebal (Katy Bødtker)

Går du i byen Åge? Er det på den lokale dansekro at du swinger træbenet?

-sunz

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-03 20:34

Aragorn <Sune23@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eaad97e$0$7584$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Går du i byen
______

Det er som man tager det. Jeg bor ude på landet, så jeg går rundt og synger
den der; "Pigen som bor på landet", du ved, med Bjørn Tidmand. Så detttt....

Hilsen (og ikke hiklsen)

PS: ANNONCE: Nogen som har et billigt tastatur til salg. Tasterne sidder
forkert på mit. Møjtastatur.

Fra : Klitgaard

Dato : 26-04-03 20:22

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

UFO og Yepha - Hver Dag

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 26-04-03 20:39

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

For mig har det en overgang været: "Thin Lizzy - Dancing In The
Moonlight"...

/Michael.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 26-04-03 20:55

"Michael Alø-Nielsen" skrev i en meddelelse

> For mig har det en overgang været: "Thin Lizzy - Dancing In The
> Moonlight"...

Jeg har aldrig hørt om den skik før, men den stemning du åbenbart
ønsker, kan man vel kalde frem med "He came rolling down the
mountain, when she came".

God fornøjelse!

Ruth

Fra : zcully

Dato : 26-04-03 20:55

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Det er lidt forskelligt efter hvem jeg er sammen med!!

He he vi plejer at høre What is Love med Haddaway (det er lidt internt da
den er med i en film vi har vold set, der hedder "A Night at the Roxberry")
eller
Born to be alive 12" versionen med Patrick Hernandez.

/Zcully

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 27-04-03 12:45

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> He he vi plejer at høre What is Love med Haddaway (det er lidt internt da
> den er med i en film vi har vold set, der hedder "A Night at the
Roxberry")

Nå, så må jeg sande, at vi ikke er de eneste i Danmark med den skik. Totalt
fed film og Haddaway når nye dimensioner hos én efter man har set Roxbury :)
"Did you just grap my ass?" :D

Mvh
Mads

Fra : zcully

Dato : 27-04-03 13:21

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@smartazz.dk> wrote in message

> [...]
Totalt
> fed film og Haddaway når nye dimensioner hos én efter man har set Roxbury

Nej det er i ihvertfald ikke. Hovedet begynder nærmest at vippe af sig selv
efterhånden når jeg hører den.

/Zcully

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-04-03 23:23

> Nå, så må jeg sande, at vi ikke er de eneste i Danmark med den skik.

Ditto :)

Fra : Christian Joergensen

Dato : 27-04-03 13:38

On Sat, 26 Apr 2003 21:55:29 +0200, zcully wrote:

> He he vi plejer at høre What is Love med Haddaway (det er lidt internt da
> den er med i en film vi har vold set, der hedder "A Night at the
> Roxberry"

Wow! Jeg troede aldrig jeg skulle møde nogen der rent faktisk turde
erkende at de har set den. Den film er virkelig genial - og jeg nærmest
dyrker den sammen med en kammerat. Jeg kan kun give dig ret i dit valg af
sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen"

Did you just grab my ass?

--
Christian Jørgensen | In order to understand recursion
http://www.razor.dk | one must understand recursion.

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 26-04-03 20:56

> [...]
>
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Jeg har et par stykker:

Lightning seeds - The life of Riley
Pulp - Disco 2000
Saint Etienne - He's on the phone
Carter USM - And God created Brixton

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 26-04-03 22:43

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Nr. 12 på CD'en fra gymnasiemusicalen "Drømmerejsen". Bringer altid humøret
i top. Eller "The millionaire" med Dr. Hook

/Morten

Fra : hansen

Dato : 26-04-03 22:51

angel of death med slayer det rykker eller noget med marilyn manson hvor han
er rigtig vred ( the reflecting god )

Fra : Dopedog

Dato : 27-04-03 00:01

> angel of death med slayer det rykker eller noget med marilyn manson hvor
han
> er rigtig vred ( the reflecting god )

Quote ordentligt mester. www.usenet.dk

Men hvis du skal have noget hvor Manson virkelig er "vred" (for at bruge dit
ord) så tag Irresponsible Hate Anthem eller 1996. NIIIIIIICE musik

Fra : Rikke & Brian

Dato : 28-04-03 08:19

Hej Morten.

Er du Lises lillebror og har gået på Hobro Gym

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 27-04-03 00:19

> [...]
komme
> i det rette humør - f.eks. Rabalderstræde m. Gasolin.

Jeg har aldrig før hørt om konceptet.

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Skulle jeg vælge en må det være The Final Countdown..

We're leaving together,
But still it's farewell
And maybe we'll come back,
To earth, who can tell?

--
Anders Vind Ebbesen - www.webbesen.dk
Cannon Fodder Theme: WAR, never been so much fun

Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-04-03 00:45

Hej

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Chaka Khan - I feel for you.
--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Kong Kent

Dato : 27-04-03 07:25

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Mine kammerater og jeg sidder normalt og hører til det mest bestialske
diabolske døds- og black-metal når vi varmer op til en aften i byen, men har
siden 1994 altid sluttet af med klassikeren af dem alle. "The Final
Countdown" med Europe. Den er så 'cheesy' at den er blevet lidt kult i vor
omgangskreds, så den fyrer vi altid godt op under lige inden vi tager
sutterne på, og drager i krig på diskotekernes pop-helveder :)

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : AJC

Dato : 27-04-03 14:38

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in

> [...]
> kult i vor omgangskreds, så den fyrer vi altid godt op under lige
> inden vi tager sutterne på, og drager i krig på diskotekernes

Hvorfor dog gå på diskotek hvis man ikke kan lide den musik, som bliver
spillet?
Jeg vil til hver en tid hellere blive hjemme, da jeg så selv er herre over,
hvilken musik som der skal spilles.
Jeg ville ikke overleve to minutter på et diskotek!

Fra : Kong Kent

Dato : 27-04-03 15:54

> Hvorfor dog gå på diskotek hvis man ikke kan lide den musik, som bliver
> spillet?

Jeg har ikk noget imod pop-musik i radioen (P3) og på diskoteker, men hører
det pr. definition *aldrig* hjemme. Men jeg gider ikke hidse mig op over, at
90% af dem der går i byen godt kan lide den letlevende pop-maskine, så jeg
følger bare trop.

> Jeg vil til hver en tid hellere blive hjemme, da jeg så selv er herre
over,
> hvilken musik som der skal spilles.
> Jeg ville ikke overleve to minutter på et diskotek!

Så er det jo godt, at når man er i Ålborg er der to steder i Jomfru Ane Gade
der hedder "Rock Nielsen" og "Rock Caféen", hvor der bliver spillet
Springsteen, AC/DC, D:A:D osv. osv. - og en enkelt Metallica eller Sepultura
kan også godt snige sig ind blandt rock-sangene, så dér er stemningen helt i
top for en langhåret gut som jeg :)

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 27-04-03 15:59

"Kong Kent"

> [...]
Sepultura
> kan også godt snige sig ind blandt rock-sangene, så dér er stemningen helt

Ok ??? Hvad med 1000fryd? De gæster sørme da også både metal bands og DJ's.

-TDJ

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 28-04-03 17:44

> Så er det jo godt, at når man er i Ålborg er der to steder
> i Jomfru Ane Gade der hedder "Rock Nielsen" og "Rock Caféen"

Hehe... jeg tror aldrig at jeg har været på Rock Caféen uden at bede om
at få spillet Epic med Faith No More (og jeg har trods alt været der et
par gange)

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Thomas

Dato : 27-04-03 09:25

Jeg skal altid høre DAD - Everythings glows

/Thomas

Fra : Heidi

Dato : 27-04-03 09:02

Klaus Petersen wrote:

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Den tradition eksisterer for mig kun når jeg skal i byen sammen
med min søster - men så har det været Gun med The feeling within.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 27-04-03 10:15

"Klaus Petersen" skrev i en meddelelse

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Queen - Don't stop me now

Kåre

Fra : S. Sørensen

Dato : 27-04-03 19:22

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@NOSPAMhum.auc.dk> wrote in message

> Queen - Don't stop me now
>
> Kåre

Rigtigt godt valgt.... ;)

Steinbjørn

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 27-04-03 11:38

> [...]
>
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Nirvana - Smells Like Teen Spirit :)

Mvh.
Lars

Fra : Martin Helbo

Dato : 27-04-03 12:17

"Lars Lauridsen" <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nirvana - Smells Like Teen Spirit :)

Klasse!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 27-04-03 13:04

"Klaus Petersen"

> [...]
>
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Jeg har en kammerat som jeg altid hænger ud sammen med, inden vi tager til
gymnasiefesterne. Når vi omkring elleve tiden skal ned til gymnasiet, plejer
vi først lige at tænde helt af til Refused - New Noise.
Svensk røvbalde hardcore når det er bedst!...

-TDJ

Fra : Lars Haugaard

Dato : 27-04-03 21:14

> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

"Little Green Bag" fra Reservoir Dogs (Håndlangerne) Soundtracket

Fra : / / dentro / /

Dato : 27-04-03 21:58

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse

For tiden er det vores afgangssang på gymnasiet. "3.g'ernes sang" - "Gorky
Park - Bang" ... Den fremklader de vilde følelser i en, og man får lyst til
at gå amok! :)

/ / dentro / /

Fra : -V-

Dato : 28-04-03 00:22

Klaus Petersen wrote:
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

God tråd.
Mine forslag:

'Love Hangover' med Dimitri From Paris,
'Found A Cure' med samme,
'Resurrection' med Brian May,
'Think' med Aretha Franklin (nyeste version, fra Blues Brothers OST),
'Shattered' med Pantera,

eller jokeren:

'Do You Wanna Funk' med Patrick Cowley & Sylvester.

Så er vi vist kickstartet for dén aften.

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 18:51

Klaus Petersen wrote:

> [...]
>
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på godt
> "sidste-sang-inden-vi-skal-i-byen" musik.

Et par bud:
Busta Rhymes - Woo-Hah! Got You All In Check
MOP - Ante Up

Begge fremragende numre at komme i feststemning af (så skidt med at det
ene handler om gaderøverier).

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net