Stumpemarked i morgen???
Fra : Henrik Damgaard

Dato : 26-04-03 19:07

Har holdt hestene lidt an, men er nu nødt til at spørge gruppen om ikke det
er i morgen at der er stumpemarked ved CITY 2 ?
Havde nok håbet at andre havde luftet spørgsmålet.
Kører i givet fald derind med bror, far og datter.
Mvh. Henrik

Fra : Futte & Co.

Dato : 26-04-03 20:28

"Henrik Damgaard" <anfe@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Havde nok håbet at andre havde luftet spørgsmålet.
> Kører i givet fald derind med bror, far og datter.

hej Henrik

Jeg kiggede lige i Klassisk bil & mc. Der står da godtnok d. 27/4
Stumpemarked i City 2
ved www.damptromleklubben.dk.
Det kan være vi mødes i Taastrup

--
Jørgen , Brøndby , som godt kan lide at kigge på gammelt l...
CB550F , den fine årgang 1975, ikke fordi der er mangler, meeen man ved jo

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-04-03 21:03

Henrik Damgaard wrote:
> [...]
> Havde nok håbet at andre havde luftet spørgsmålet.
> Kører i givet fald derind med bror, far og datter.

Oh, jeg burde køre derud på RD'en .. :) jeg er der nok omkring kl.
12, eller noget...

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : GRISEN

Dato : 27-04-03 00:30

On Sat, 26 Apr 2003 20:06:46 +0200, "Henrik Damgaard" <anfe@tdcadsl.dk> wrote:

>det er i morgen at der er stumpemarked ved CITY 2 ?

Stumpemarkedet starter vist allerede kl. 9, så hvis man er lidt morgenfrisk, kan man jo starte ved City2 og fortsætte til LinienMC's træf på Rådhuspladsen kl. 12-16.
Ved træffet skal man huske pose el. lign. til at smide under cyklen, og sørge for at ankomme af Vestre Voldgade...

*
Jan

Fra : Shsj

Dato : 27-04-03 10:03

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ved træffet skal man huske pose el. lign. til at smide under cyklen, og
sørge for at ankomme af Vestre Voldgade...

....Hej
Jeg har læst ovenstående et par gange, men jeg kan altså ikke forstå det.
VH.
Shsj

Fra : GRISEN

Dato : 27-04-03 10:11

On Sun, 27 Apr 2003 11:02:57 +0200, "Shsj" <Shsj@(FJERN)streamweb.dk> wrote:

>...Hej
>Jeg har læst ovenstående et par gange, men jeg kan altså ikke forstå det.
>VH.
>Shsj

Bare i orden. Jeg skrev det jo også midt om natten, såååå....

Iflg. http://www.linienmc.dk/info27-4.htm bliver der afholdt træf på Rådhuspladsen i dag fra kl. 12.
Vej & Park har givet tilladelse til dette, men kræver at man ankommer fra Vestre Voldgade - altså ikke noget med at drøne direkte ind fra Vesterbrogade eller H.C. Andersens Boulevard.
For at beskytte belægningen på Rådhuspladsen, skal der ligge en plasticpose eller lignende under ALLE (dryppende OG ikke-dryppende) mc'ere.

Håber det er mere forståeligt.

*
Jan

Fra : Shsj

Dato : 27-04-03 18:12

> [...]
> For at beskytte belægningen på Rådhuspladsen, skal der ligge en
plasticpose eller lignende under ALLE (dryppende OG ikke-dryppende) mc'ere.

Ok. nu er jeg med
VH.
Shsj