Kæmpe hit i Irak
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-03 18:24

Slag vi ikke prøve at se på hvilke slagere der gør sig i udlandet i
øjeblikket. her er et par eksemler:

Tidens største slager i Irak er i øjeblikket:
IRAK-er mig hele tiden ned (med S. Husain)

Tidens største slager i Finland er i øjeblikket:
STIK MIG en øl

Har i andre eksempler?

Hilsen Åge

Fra : Lars Bernau

Dato : 26-04-03 19:28

Åge Halldorsson wrote:
> Slag vi ikke prøve at se på hvilke slagere der gør sig i udlandet i
> øjeblikket. her er et par eksemler:
>
> Tidens største slager i Irak er i øjeblikket:
> IRAK-er mig hele tiden ned (med S. Husain)

Rygtet siger at de tilfangentagende medlemmer af Saddam's regeringer i
øjeblikket synger med på Beck's "Loser"

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : LarsJ

Dato : 29-04-03 00:25

Lars Bernau <bernau@mail.invalid> wrote in news:MPG.1914edff730ab14c989715
@news.sunsite.dk:

> Rygtet siger at de tilfangentagende medlemmer af Saddam's regeringer i
> øjeblikket synger med på Beck's "Loser"

eller The Chemical Brothers' "Leave Home" - "the brothers gonna work it
out... the brothers gonna work it out..."

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Holm

Dato : 30-04-03 09:06

Lars Bernau wrote:
> Rygtet siger at de tilfangentagende medlemmer af Saddam's regeringer i
> øjeblikket synger med på Beck's "Loser"

....mens Saddam selv sidder og skråler med på den gamle fra The Sandmen:

"I wish I had a little house...out in the country...where I could go and
spend some time alone..."