sende beskeder via nokia pc editor
Fra : Martin Helsted

Dato : 26-04-03 16:04

hvorfor kan jeg ikke sende beskeder via nokia pc editor efter jeg har
skiftet simkort/ nyt nummer Fra telmore, der står bare den venter, og så
kommer den op efter et stykke tid med beskeden kunne ikke sendes, er der
noget opsætnign der misser???
det er via infrarød, det virker fint når jeg sætter mit sonofon nummer i...

mvh martin

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-04-03 16:09

"Martin Helsted" <Helsted@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

der
> noget opsætnign der misser???
> det er via infrarød, det virker fint når jeg sætter mit sonofon

Kan du sende SMS med telmore-kortet når du bruger telefonen direkte?

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Martin Helsted

Dato : 26-04-03 21:45

ja det er der overhovde ingen problemer i....

mhv martin