Hvor kan man købe KAP-stik og splitter
Fra : Ole Kirkholt

Dato : 26-04-03 14:59

... så jeg selv kan konverte min telefonlinie til ISDN og bruge tlf-stikkene
i de andre rum i huset ?

mvh

Ole

Fra : Sørensen

Dato : 27-04-03 10:15

"Ole Kirkholt" <news@kirkholt.com> skrev i en meddelelse
> .. så jeg selv kan konverte min telefonlinie til ISDN og bruge
tlf-stikkene
> i de andre rum i huset ?
>

> mvh
>
> Ole

Det tror jeg ikke Du kan nogen steder, hvis du kun har et kabel ind i huset
kan du klippe det over og sætte et telefonstik på som du så sætter
NT-ABboksen i .....og derefter går du fra en af De analoge udgange ned i et
af De gamle stik.
Ellers betal De 495 kr. til TDC De er tit givet godt ud.

vh,
Sørensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-04-03 10:45

"Ole Kirkholt" <news@kirkholt.com> wrote in message
> .. så jeg selv kan konverte min telefonlinie til ISDN og bruge
tlf-stikkene
> i de andre rum i huset ?

Nu er det jo ikke selve kap stikket der gør at alle telefonerne vil virke
efterfølgende.. Det er jo selve installationen eller systemet der gør det
muligt..

KAP stikket har bare den smarte feature, at den luser tilbage til
telefonerne, når der ikke sidder noget i KAP stikket.

Men jeg ved faktisk heller ikke lige hvor man kan købe dem.. Men jeg vil da
tro man kan få dem hos fx. Solar eller nogle af de andre grosister.. Kap
stikket passer nemlig i LK´s netudtag. Altså samme udformning som LK´s
monterignsrammer.. KAP stikket er bare integreret i monteringsrammen.

Men du kan fx bare bruge et helt normalt netværksudtag... fx LK´s Lexcom
udtag.. Så montere du bare abonnement kobberpar´et på det blå felt i
udtaget.. Og ledningsparet tilbage til din installation på det orange felt i
monteringsmåde A. Hvis du så vil have 2 telefonforbindelser rundt i huset.
Kan du bruge det det grønne felt i monteringsmåde A....

Så kan du fx tage et gammelt patchkabel du ikke bruger mere.. Klippe stikket
af i den ene ende.. og montere kablet i NT boksen.. Der er nemlig små
klemmer til det samme...

Du skal jo så huske at bruge fx netværkskabel fra netudtaget til TDC´s
monopolskillepunkt eller nettermineringsepunkt hvor forbindelsen kommer ind
i huset.

Man kan selvfølgelig lave det på 117 måder.