Bogføring
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-04-03 13:35

Hej

Jeg har indtil nu lavet mit firmaregnskab i et regneark, men er nu
begyndt at kigge på SummaSummarum.

Og så kom jeg pludselig i tvivl om hvornår man bogfører de regninger man
får ind ad døren. Gør man det på den dato de betales eller på den dato
der står på fakturaen?

Jeg plejer at medtage dem i min momsafregning ud fra den dato fakturaen
er udstedt. Men hvis jeg gør det i Summarum, så vil saldo på bankkonto
jo ikke passe med virkeligheden.

(Og ja, jeg får mig noget rigtig regnskabsassistance i løbet af kort
tid, men nu var der lige det her

http://www.gartneriet.dk

Så'e uw!

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-04-03 15:10

On Sat, 26 Apr 2003 14:35:09 +0200, Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk>
wrote:

>Og så kom jeg pludselig i tvivl om hvornår man bogfører de regninger man
>får ind ad døren. Gør man det på den dato de betales eller på den dato
>der står på fakturaen?

Uhada så meget man kan lære hvis man læser hjælpefilen/manualen...

Altså, jeg bruger en "kundekonto" som mellemled. Det er jo fikst

http://www.gartneriet.dk

Så'e uw!