Kolonnekørsel ?
Fra : Armand

Dato : 24-03-01 10:02

Per Nielsen <peni65@hotmail.com> skrev i en
news:3ABC096D.D41F2DEC@hotmail.com...

> Det viser sig at Århus MC-Parade i år bliver berørt af uheldige
> omstændigheder. Politi og Hjemmehværn i Århus vil ikke hjælpe
projektet
> da der, samme dag, er professionelt cykelløb i byen.
> Dette betyder at paraden for lov at............

Får lov?
Er Politi og hjemmeværn ikke blot en god hjælp, og ikke en betingelse
for projektets afholdelse?!
Er den lokale politimester helt oppe på stikkerne og decideret imod
afholdelse af mc-paraden, kan man da bare mødes uofficielt og køre en
tur.
Derved at kolonner har forkørselsret igennem lyskryds m.m. behøver man
ikke en betjent til at blokere diverse kryds!
Er kolonnen blot samlet tæt,er der ingen der kan overse den bageste del
som måtte følge med for "taxa-grønt" og derved fejlagtigt påkøre dem :-/

Måske "flittig-Lone" vil lægge detaljerne herom på bordet?

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 25-03-01 20:43

Fra : Armand

Dato : 25-03-01 20:43

Lone <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Jeg skal gøre hvad jeg kan, men jeg vil lige tage et par misteltene i
> ed, før jeg udtaler mig.
> Vil være sikker på at i kan stole på det svar jeg giver.
> med venlig hilsen
> Lone

Way to go!

--
Armand.

Fra : Lone

Dato : 28-03-01 09:20

Hej igen

Kan desværre ikke komme med bedre oplysninger end jeg gav i første omgang.
Har spurgt på rette sted. Der er ikke andet at gøre end at bede det lokale
politi om tilladelse til nævnte paradekørsel. Det er op til politiet at
udstikke rammer for hvordan det skal afvikles. Politiet kan rent faktsisk
godt lade jeg klare det selv, men i skal have tilladelsen på skrift. Hvis
jeg var jer, ville jeg nok tænke mig om to gange før jeg ville stille an med
det på egen hånd.
Her i Ålborg er det prøvet, og ærligt talt - - det var ikke et kønt syn. Det
er ikke let at holde en så stor flok "i geled" - der var mange kreative
manøvrer, om man så må sige.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-03-01 20:20

"Lone" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Her i Ålborg er det prøvet, og ærligt talt - - det var ikke et kønt syn.
Det
> er ikke let at holde en så stor flok "i geled" - der var mange kreative
> manøvrer, om man så må sige.

Du har været med flere gange? Kan du ikke give dig til kende næste gang, så
man kan sige hej? Jeg kørte sammen med off-rødderne sidste år, men på en rød
GS500, og forrige år kørte jeg på Harley'en, stod og spærrede et kryds på
Gugvej. I år kører jeg KTM, jeg skal bare lige grave 32.000,- op til afgift
først...
Nogen der står og mangler en mandlig prostitueret?

Rittig

Fra : Lone

Dato : 28-03-01 20:38

Jeg har aldrig været med som deltager - - Min vinkel er at uddanne/støtte
fremtidige (og gerne garvede) mc-folk.
Har en levende interesse for området, men har ikke en sk..disse fartblod i
årerne - -siger jeg da selv.
Jeg giver mig til kende hver dag - - kører stort set altid med skiltene på
bilen, så jeg er da til at kende.

Er der nogen der vil i snak er I velkomne på min icq # 47034505 - håber I
kikker inden om.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-03-01 20:46

> Har en levende interesse for området, men har ikke en sk..disse fartblod i
> årerne - -siger jeg da selv.

Der skal dælme helst heller ikke være fartblod i årerne på dig hvis du skal
med i optoget - der køres aldrig over 40, og jeg vil gætte gns. hastigheden
til omkring 15.

Rittig

Fra : Lone

Dato : 28-03-01 21:12

Ikke det jeg mente - - men fortalt med de ord, at jeg har en så ganske
anderledes, men ikke mindre interesse/indfaldsvinkel til emnet mc.

)

M.v.h. Lone