nyt bagdæk
Fra : Peter Aagaard

Dato : 26-04-03 12:56

Så fik jeg ny bagdæk på, og sat en ny pakdåse i der hvor omdrevningskablet
går ind i motoren, så den er blevet tæt nu. Dejligt at den ikke griser med
olie mere
Jeg vil bare lige fortælle at jeg synes det var billigt, 80kr i arb.løn for
at skifte dæk og isætte en ny pakning og det er endda ink. moms.
Jeg stillede mc'en og kunne hente den en time senere, samlet regning med dæk
og det hele 1.086,-
kan det gøres billigere ?? næppe.

Mvh. Peter
(der skulle have haft klistermærker på i dag, men så regnede det)

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Uth

Dato : 26-04-03 19:13

Det lyder ret fornuftigt. Hvor fik du det lavet?

vh

Uth
FJ1100

Fra : Peter Aagaard

Dato : 27-04-03 23:04

Uth wrote:
> Det lyder ret fornuftigt. Hvor fik du det lavet?

I Thisted Mc shop, og jeg får ikke provosion Jeg synes bare det var
billigt, og så for at i andre skulle have noget at sammenligne med.

Mvh. Peter