Westworld og Futureworld
Fra : Per Moreau

Dato : 25-04-03 20:43

Westworld viser de næsten konstant i tv (også i aften), men noget der godt
kan irritere mig en del er at de aldrig viser Futureworld, som faktisk er en
fortsætter hvor at Westworld holdt op.
Hvorfor viser de dog aldrig den, altså Futureworld ?

Mvh
Per M.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-03 16:14

Hej!

Per Moreau wrote:

> [...]
> fortsætter hvor at Westworld holdt op.
> Hvorfor viser de dog aldrig den, altså Futureworld ?

WestWorld er sej, ingen tvivl om det. FutureWorld har jeg iøvrigt ledt efter på
DVD, men aldrig fundet den i en netbutik...

Hvorfor den aldrig vises på tv kan undre. Har du set den og kan kommentere på
kvaliteten af den? Er den bedre eller lige så god som WestWorld?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Per Moreau

Dato : 26-04-03 19:16

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor den aldrig vises på tv kan undre. Har du set den og kan kommentere

> kvaliteten af den? Er den bedre eller lige så god som WestWorld?

Selv synnes jeg at Futureworld er god, men filmsmag er jo som kendt
forskellig.
Den ligger godt nok ikke på samme højde som Westworld, men der er stadig
de dødbringende robotter med i den, bla også i skikkelse af Yul Brynner.
http://us.imdb.com/Title?0074559
Futureworld findes på DVD, har set den hos Amazon.DE som UK import
og så hos Amazon.UK.
Den udkom på DVD her i November (reg2)

Mvh
Per M.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-03 20:20

Hej!

Per Moreau wrote:

> Futureworld findes på DVD, har set den hos Amazon.DE som UK import
> og så hos Amazon.UK.

Okay, så må man jo bestille den :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-04-03 18:14

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev:

>Den ligger godt nok ikke på samme højde som Westworld, men der er stadig
>de dødbringende robotter med i den, bla også i skikkelse af Yul Brynner.

Brynner er med, ja, men kun i en drømmesekvens. Det er helt klart ren
snyd for at få hans navn med som trækplaster.

Ikke nogen god film. Men i øvrigt har den været vist på DR, selv om
det er en del år siden.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : ML-78

Dato : 26-04-03 20:22

> WestWorld er sej, ingen tvivl om det. FutureWorld har jeg iøvrigt ledt
efter på
> DVD, men aldrig fundet den i en netbutik...

Den er udkommet på region 2 og kan f.eks. fås hos www.mrbensons.co.uk for
£7.50 inkl. forsendelse.

ML-78

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-03 17:55

> [...]
>fortsætter hvor at Westworld holdt op.
>Hvorfor viser de dog aldrig den, altså Futureworld ?

Fordi den ikke er nær så god som Westworld? Ja.

Meget apropos så har der været tale om, at man vil genindspille
Westworld. Denne gang skal Yul Brynners rolle spilles af The
Terminator himself (altså Arnie for de tungnemme). Ret passende rolle
egentlig. :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-03 17:59

Hej!

Claus Nielsen wrote:

> [...]
> Westworld. Denne gang skal Yul Brynners rolle spilles af The
> Terminator himself (altså Arnie for de tungnemme). Ret passende rolle

Der er _intet_ som kan slå Brynners badguy-rolle som sheriffen i Westworld,
period! :)

Har du set begge film?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Bitbucket

Dato : 26-04-03 21:02

Per Moreau <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote:

> [...]
> fortsætter hvor at Westworld holdt op.
> Hvorfor viser de dog aldrig den, altså Futureworld ?

Futureworld er en fed film (har set den på stort lærred), jeg synes den
er bedre en Westworld. Blythe Danner er glimrende som journalist i en
"Invasion of the Bodysnatchers" lignende historie.

Jeg har set den film en halv snes gange efterhånden.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-03 21:05

Hej!

Bitbucket wrote:

> Futureworld er en fed film (har set den på stort lærred), jeg synes den
> er bedre en Westworld. Blythe Danner er glimrende som journalist i en
> "Invasion of the Bodysnatchers" lignende historie.

Damn, jeg glæder mig allerede :) Har lige bestilt den fra BensonsWorld...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"