Hotmail i OE?
Fra : Martin Leong

Dato : 26-04-03 12:43

Hej NG

Dette er sikkert almen viden, men er det muligt at få OE til at checke min
Hotmail mail? (evt. hvad er pop3 serveren man skal bruge?)

Martin

Fra : Martin Leong

Dato : 26-04-03 12:52

"Martin Leong" <Martin@njfk.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Dette er sikkert almen viden, men er det muligt at få OE til at checke min
> Hotmail mail? (evt. hvad er pop3 serveren man skal bruge?)
>
> Martin

Jeg bruge btw. OE6 hvis det har noget at sige...

Fra : Martin Leong

Dato : 26-04-03 12:57

erhm nevermind, fandt selv ud af det

Fra : Mendoza

Dato : 29-05-03 11:24

"Martin Leong" <Martin@njfk.dk> skrev i en meddelelse
> erhm nevermind, fandt selv ud af det

hvordan gjorde du?

--
Mendoza

Fra : Else Holm

Dato : 29-05-03 11:44

"Mendoza" <mendoza@nonexisting.dooooomain.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Leong" <Martin@njfk.dk> skrev i en meddelelse
>
> hvordan gjorde du?

Det kunne jeg også tænke mig at høre om.

--
Else

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-03 16:56

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev :

>Det kunne jeg også tænke mig at høre om.

I Outlook Express, så er det bare at gå funktioner => Konti => Ny
=> Post og så skrive hotmailadresse og password, så går resten af
sig selv.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvor svar herpå bringes.
--
Knud