Mangler musik!
Fra : Badazz

Dato : 26-04-03 12:00

Hejsa, jeg har lige hørt et stukke musik klokken 12:45 på P3 men kunne ikke
finde det på deres playlister! det er et rapnummer, den lyder ca, sådan:
"[rap]jeg ringer til dig, ka ikke nå dig for du så langt fra mig" [rap] for
du er kvinden i mit liv"
Linie 3 har lavet lidt af det samme, men det er ikke det jeg søger!

Desuden mangler jeg også den de spiller i radioen med eminem konstant kan
ikke fortælle mere om den!

Mvh Brian

Fra : Troels

Dato : 26-04-03 12:04

> [...]
for
> du er kvinden i mit liv"
> Linie 3 har lavet lidt af det samme, men det er ikke det jeg søger!

Det er Kølig Kajs melodi grand prix et eller andet fra 1997 "Stemmen i mit
liv"

> Desuden mangler jeg også den de spiller i radioen med eminem konstant kan
> ikke fortælle mere om den!

"Sing for the moment". Der sampler fra Dream on med Aerosmith, som de også
fortalte.

/Troels

Fra : Frøns

Dato : 26-04-03 12:19

Den med Eminem er nok Sing for the moment!

Fra : Katsen

Dato : 26-04-03 14:20

Jamen er det ikke Kølig Kaj: "Stemmen i mit liv"?

Katsen

Fra : Badazz

Dato : 26-04-03 14:45

Jeg takker for alle svarene!