Download i Xnews
Fra : PlaTz

Dato : 26-04-03 11:43

Hej jeg er en n00b indenfor det med nyhedsgrupper og jeg vil gerne vide
hvordan jeg kan downloade billeder i det her program.
--
My Only OB, My Only OB, You makes ME Happy, you are my only OB

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-04-03 11:57

Hej PlaTz, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> jeg vil gerne vide hvordan jeg kan downloade billeder i det her
> program.

Jeg formoder, du tænker på splittede filer. I så fald placerer du blot
markøren på selve folderen, som indeholder filerne med det ønskede
billede, trykker på mellemrumstasten (queue) og så F4 ('combine and
decode').

--
Hygge fra Århus - Rudi