Andet multimedie
bentjuul 3670
adobe photoshop 7.X
Fra : Elvebakken

Dato : 26-04-03 11:25

Jeg tenker på å skaffe meg dette programmet..
Men vil se på det før jeg kjøper det.. så hvis noen har en kopi jeg kunne se
på? :)

Fra : Digit

Dato : 26-04-03 11:31

http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jhtml
http://www.zeropaid.com/

--
/Digit

Fra : Morten Lind

Dato : 26-04-03 11:49

Elvebakken <osletten@frisurf.no> wrote:

> Jeg tenker på å skaffe meg dette programmet..
> Men vil se på det før jeg kjøper det.. så hvis noen har en kopi jeg kunne se
> på? :)

Hej.....

http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jhtml#product=39

Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz