Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste Photoshop filtre, udvidelselsesmodu~
Fra : michael bennati scho~

Dato : 26-04-03 11:05

Man hører ofte omtalt forskellige filtre, effekter, tilføjelsesmoduler og
hvad ved jeg til Photoshop. Moduler, som kan købes/hentes på nettet. Hvilke
er "Musts" som er uundværlige og som I har særlig glæde af?? Jeg vil meget
gerne høre Jeres erfaringer om dette...
mvh MIchael

Fra : Mircea Gabriel Eftem~

Dato : 26-04-03 13:53

Bare brug PS, de moduler og plug-ins du kan hente på nettet osv. er lige til
at smide i skraldespanden.
Du kan gøre de samme ting, bare ved at klikke 1 eller 2 gange mere i PS, så
opnår du samme effekt, uden at det behøver at se ens ud for hver gang du
bruger en plug-in.

mvh.
/mircea
www.effigy-design.dk

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3eaa59b5$0$42614$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : michael bennati scho~

Dato : 26-04-03 15:52

"Mircea Gabriel Eftemie" > skrev i en meddelelse

> [...]
> Du kan gøre de samme ting, bare ved at klikke 1 eller 2 gange mere i PS,

> opnår du samme effekt, uden at det behøver at se ens ud for hver gang du

Nu tænkte jeg sådan set mest på seriøse redskaber som på
www.theimagingfactory.com til at fjerne støj, til at lave usm, konvertere
til sorthvid og sådan noget,,,og ikke alt det gøjl og effekter man finder på
nettet. Jeg ved godt man kan gøre ufatteligt meget i PS men tænkte bare, at
det kunne hænde nogen brugte tilføjelsesredskaber, de anså som musts, og som
virkede bedre end PS egne...
mvh Michael
mvh Michael