Ducati 916
Fra : Torben Hansen

Dato : 26-04-03 10:16

Hej alle!

Skriver bare for at fortælle at det på onsdag, er den store dag hvor jeg
skal til endelig vudering hos T og S med min duc 916. Jeg deponerede i
torsdags kr. 119.911, så nu bliver det spændene og se deres vudering på
onsdag
Jeg har spurgt mange herinde tilråds om afgifter osv.. og har fået mange
gode svar tibage og det skal i have mange tak for Jeg fik desuden synet
og toldsynet maskine for en uge siden, fik ellers at vide at der var ca. 1
måneds ventetid, men det hjælper at klage sin nød... så jeg kom til samme
eftermiddag som jeg ringede, ELLER er der bare fordi jeg benyttede mig af en
god forbindelse, det er nok der hemmligheden er

Nu kan jeg så bare vente til det bliver onsdag og så lige vente på at T og S
får sig snøvlet sammen til at sende en opgørelse til mig igen. det skulle
eftersigende tage 14 dage, er det korrekt??? har nemlig en kollega der kunne
ringe til vuderingsmanden allerede dagen efter og få svaret. Er der noget
der har samme erfaring????

Jeg har også bestemt at hvis T og S forlanger mere end det indbetalte beløb,
kommer duc'en i DBA, og så køber jeg en anden maskine, men fanden skulle da
stå i at købe det næstbedste ikk Tror godt en hvis hr. Dethlefsen kan
følge mig i det!!

Nå det var alt for nu, kryds finger for mig onsdag kl. 10:45 SÅ er jeg
ret sikker på vi mødes ude i landet inden længe, og på rigtige plader!

god weekend

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Jakob

Dato : 26-04-03 14:29

Torben Hansen wrote:

> [...]
> skal til endelig vudering hos T og S med min duc 916. Jeg deponerede i
> torsdags kr. 119.911, så nu bliver det spændene og se deres vudering på
Held og lykke med det! - Hvordan kom du fra de 136.000 til 119.911?

--
Jakob - der håber at komme til at køre duc i år

Fra : Torben Hansen

Dato : 27-04-03 15:12

Hej Jacob!!

jeg fik beløbet nedsat ved at åbne munden over for told og skat, det er
hemmeligheden.

hilsen Torben