danske nyhedsgrupper
Fra : Andropov

Dato : 26-04-03 09:16

Man kan læse og skrive i danske nyhedsgrupper ved google (altså uden
at bruge outlook express eller lignende program). Sådan vil jeg gerne
fortsætte.
Men google grupper modtager ikke nye beskeder så tit.
Findes der et andet sted end google som modtager danske nyhedsgrupper
og som er gratis. Men modtager beskederne væsentligt hurtigere. Bare
prøv at nævne nogle steder så kan jeg selv prøve at teste hastigheden
hvor med beskederne når frem.

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 26-04-03 10:18

andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in news:df29e838.0304260016.39a1e116
@posting.google.com:

> [...]
> og som er gratis. Men modtager beskederne væsentligt hurtigere. Bare
> prøv at nævne nogle steder så kan jeg selv prøve at teste hastigheden

news.sunsite.auc.dk

--
Andreas
<http://www.solitude.dk>

Fra : Andropov

Dato : 26-04-03 17:18

> news.sunsite.auc.dk
Jeg har oprettet mig som bruger der. Men kan ikke finde nyhedsgrupperne :)
Kan du ikke skrive den helt nøjagtige webadresse hvor de er.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-03 17:20

Hej!

Andropov wrote:

> Jeg har oprettet mig som bruger der. Men kan ikke finde nyhedsgrupperne :)
> Kan du ikke skrive den helt nøjagtige webadresse hvor de er.

Det er en newsserver. Og den hedder faktisk bare 'sunsite.auc.dk' direkte (den
virker ihvertfald for mig). Så ind og sæt den op i Outlook Express eller hvad du
bruger...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"