Nybragt Mille R ejer!
Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 08:44

Hej DFM,

Jeg flyttede til Stockholm for et halvt års tid siden i forbindelse med mit
arbejde. Stockholm er bestemt en dejlig by, men ulempen er jo som bekendt at
der bor en hulens masse svenskere

Fordele er der dog også!

Igår hentede jeg min spritnye Aprilia RSV Mille R årgang 2003 "Diablo
Black", og jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er dog den fedeste
kværn!!

Öhlins forgaffel, Öhlins affjedring bag, Öhlins styrdæmper, Kulfiber
detaljer ud over det hele, køre-computer med lap timer, gennemsnits
hastighed, indstilling af max omdrejningstal, radialt monterede calipre,
anodiserede fælge, osv...

Pris: 110.000,- Danske kr

Og det er incl. levering! En anden forskel på SV og DK er f.eks prisen på en
nummerplade i Sverige 60SEK. Er det ikke noget i retning af en plovmand man
giver for det stykke blik i DK?!?

Forsikringen er dog heller ikke billig i Sverige! Forsikringsmæssigt
kategoriserer man MC'erne i Sverige fra flasse 1 til 7, hvor 7 er
"racer-klassen". Trygg Hansa's første tilbud til mig var 45000SEK om året
for en helförsäkring, der svarer til en kasko. Yikes!

Siden sidste år har klasse 7 præmierne fået et ordentligt hak opaf! Præmien
på en R1 er steget med op til 100%!! Det skyldes (ifølge
forsikringsselskaberne) at præcis denne model er indvolveret i forholdsvis
mange ulykker. Trygg Hansa som svarer til TopDK fortalte at omkring 40% af
alle de R1'ere som de har forsikret var indvolveret i ulykker sidste år!

Men her kommer vi så til endnu en god ting ved Sverige imho: Halvförsäkring.
En halvförsäkring dækker tyveri og brand, retshjælp, transport ved nedbrud
samt ansvar. Sådan en forsikring kunne jeg få til 4500SEK i kvartalet,
hvilket beløber sig til ca. 1200 danske kr om måneden.

Det synes jeg er acceptabelt! Selvfølgelig skal jeg så selv hoste op med
gysserne hvis jeg laver en skade, men det siger min erfaring mig at man
alligevel gør i DK selvom at man har kasko for at undgå bonustab, selvrisiko
osv. Så den risiko er jeg villig til at tage. Det vigtige for mig er
forsikringen mod tyveri!

Forsikringen kan bruges hele året, men hvis jeg ikke vil køre om vinteren
(og det er en MilleR vel næppe særlig velegnet til...?) så kan jeg afmelde
halvförsäkringen og tegne en garageförsäkring til ca. 950 kr om måneden.

Hvordan kører svinet så? Ubeskriveligt godt! Den originale potte har faktisk
en ganske god lyd når der bliver kildet lidt til gashåndtaget. Og hvilken
fornemmelse det er! Jeg er vant til 4-cylindrede maskiner så denne vibrerer
jo noget mere, men ved konstant hastighed mærker man ikke motoren. Når man
giver gas kan man mærke nogle vibrationer, men det er slet ikke
ubehageligt - Tvært imod giver det følelsen af en mere "brutal kraft". Jeg
elsker det!

Nu er jeg jo ifærd med at tillkøre Millen så jeg er nødt til at holde mig
under 6000 rpm, men momentet er egentlig også ganske fremragende dernede.
Jeg kan slet ikke vente på at komme til at mærke hvad der sker når den
kommer højere op..

Motoren virker meget veloplagt og den reagerer lynhurtigt på gassen. Men
igen som 4-cyl tilvænnet virker motorbremsen voldsom på mig. Det skal jeg
lige vænne mig til...

Affjredring og styreegenskaberne er utvivlsomt fremragende, men da jeg er
igang med at tilkøre både motor og ikke mindst dæk, kan jeg ikke rigtig
udtale mig kvalificeret om det endnu...

Og så er der jo udseendet... Det er jo som bekendt individuelt, men efter
min mening ser den bare fed ud!

Mere følger når jeg har lidt mere erfaring med dyret...

Hvor parkerer man sådan en MC? I mit soveværelse! Hvor ellers?

Nå jeg har da virkelig ikke tid til at skrive mere nu, for jeg skal ud og
trille en bette tur!

- Steen, RSV Mille R '03 (Ahh det var lækkert at skrive den signatur! )

Fra : Pwh

Dato : 26-04-03 09:03

Steen Garbers Enevoldsen wrote:
> [...]
> "racer-klassen". Trygg Hansa's første tilbud til mig var 45000SEK om
> året for en helförsäkring, der svarer til en kasko. Yikes!

Er der ikke noget med at man kun må have 100hk i sverige eller hvordan klarer man den.
Det må da værer noget fladt at købe en R1'er med kun 100hk.

Mvh Jens (KR-1 med 60hk til 123kg)

Fra : John

Dato : 26-04-03 09:31

"Steen Garbers Enevoldsen" <steen@garbers.ingenspam.dk> skrev i en
meddelelse

> [...]
> halvförsäkringen og tegne en garageförsäkring til ca. 950 kr om måneden.

Man skulle sgu bo i Sverige, go' pris på MC og en smart ordning med
Halvforsikring !!!!

> Og så er der jo udseendet... Det er jo som bekendt individuelt, men efter
> min mening ser den bare fed ud!
>
> Mere følger når jeg har lidt mere erfaring med dyret...

Ja, Mille R er for lækker, jeg/vi glæder mig til at høre nogle erfaringer
fra dig....Te' løøøkk med købet

V.H John Kramme - GSXF0,6L
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=236

Fra : Pwh

Dato : 26-04-03 10:38

John wrote:
> "Steen Garbers Enevoldsen" <steen@garbers.ingenspam.dk> skrev i en
> meddelelse

> Man skulle sgu bo i Sverige, go' pris på MC og en smart ordning med
> Halvforsikring !!!!

Fair forsikring har også en ordning hvor du kan nøjes med at forsikre mod tyveri incl. ansvar.
Om det er muligt hos nogle af de andre må man jo ringe og spørge dem om.
Fair har forøvrigt en alletiders hjemmeside hvor man let kan beregne sin præmie.
Om man så synes at de giver en fair pris er jo en helt anden snak.

Mvh Jens

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:07

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
(...)

> [...]
præmie.
> Om man så synes at de giver en fair pris er jo en helt anden snak.

Det vidste jeg ikke.

I sverige er det "standardiseret".

- Steen

Fra : GRISEN

Dato : 26-04-03 09:56

On Sat, 26 Apr 2003 09:43:31 +0200, "Steen Garbers Enevoldsen" <steen@garbers.ingenspam.dk> wrote:

>Fordele er der dog også!

Daaamn.... har du et værelse til leje ????
Tillykke med raceren.
Jeg er kun lidt kæmpemisundelig. :-/

*
Jan
På 14 år gammel FZR1000

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:06

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message

(..)
> Daaamn.... har du et værelse til leje ????

Nul! Her bor allerede to! Mig og Millen

> Tillykke med raceren.
> Jeg er kun lidt kæmpemisundelig. :-/

Takker!

-Steen

Fra : Mogens Dammand

Dato : 26-04-03 09:43

> [...]
> kværn!!

> - Steen, RSV Mille R '03 (Ahh det var lækkert at skrive den signatur! )

Tillykke med den nye racer.

Så er der da noget ved at være Svensker, men hvordan er det lige med
fartgrænserne og bødetaksterne på den side af sundet?

Mogens
(der er glad for sin Transalp, men kunne godt tænke sig de Svenske priser)

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:05

"Mogens Dammand" <m.dammand@mail1.stofanet.dk> wrote in message
(...)
> Tillykke med den nye racer.

Tak

> Så er der da noget ved at være Svensker, men hvordan er det lige med
> fartgrænserne og bødetaksterne på den side af sundet?

Jeg er ikke helt sikker... Så vidt jeg ved ryger pappet ved en 40 km/t
overskridelse på motorvejen. Bødetaksterne kender jeg ikke, men jeg kan da
prøve at forhøre mig..

Steen

Fra : Kenneth T

Dato : 26-04-03 10:43

> Igår hentede jeg min spritnye Aprilia RSV Mille R årgang 2003 "Diablo
> Black", og jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er dog den fedeste
> kværn!!

Te`løk me` den lille ny :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:07

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> wrote in message

> Te`løk me` den lille ny :)

Daak!

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-04-03 10:56

"Steen Garbers Enevoldsen" <steen@garbers.ingenspam.dk> skrev i en
meddelelse news:3eaa38c8$1_7@news.athenanews.com...

> Igår hentede jeg min spritnye Aprilia RSV Mille R årgang 2003 "Diablo
> Black", og jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er dog den fedeste
> kværn!!

Tillykke!

> [...]
> samt ansvar. Sådan en forsikring kunne jeg få til 4500SEK i kvartalet,
> hvilket beløber sig til ca. 1200 danske kr om måneden.

Det er vel ikke specielt svensk? Sådan en forsikring har jeg da på min KTM
EXC380, dog kun til 1600,- årligt, så vidt jeg husker. (Men cyklen kostede
også kun 65.000,- brugt)

Rittig

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:08

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
(...)
> Tillykke!

Tak for det!

> [...]
> EXC380, dog kun til 1600,- årligt, så vidt jeg husker. (Men cyklen kostede

Jeg vidste ikke at det fandtes noget tilsvarende i DK.

- Steen

Fra : Peter Aagaard

Dato : 26-04-03 13:22

> [...]
> (...)
>
> Tak for det!

> Jeg vidste ikke at det fandtes noget tilsvarende i DK.

Jo, jeg har også lige spurgt i det selskab jeg påtænker at flytte til, og
der kunne det også lade sige gøre at brand og tyveri sikre den uden kasko.

Mvh. Peter

Fra : D@lby

Dato : 26-04-03 11:26

> Nå jeg har da virkelig ikke tid til at skrive mere nu, for jeg skal ud og
> trille en bette tur!
>
> - Steen, RSV Mille R '03 (Ahh det var lækkert at skrive den signatur! )

Tillykke med med den, måske et par billeder i dk.binaer.motor ville være
rart

Øv hvor er jeg misundelig.

Lars D@lby

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:10

"D@lby" <LarsdalbyNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

(...)
> Tillykke med med den, måske et par billeder i dk.binaer.motor ville være
> rart

Jamen selvfølgelig da!

Mon ikke jeg kan klare det iaften. Ligenu er jeg bare hjemme og spise
frokost. Vejret er smukt her i Stockholm, til trods for at vejrudsigten
havde lovet regn. Så det gælder om at udnytte solskinnet!

- Steen

Fra : Lasse

Dato : 26-04-03 11:38

"Steen Garbers Enevoldsen" <steen@garbers.ingenspam.dk> wrote in message
> Igår hentede jeg min spritnye Aprilia RSV Mille R årgang 2003 "Diablo
> Black", og jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er dog den fedeste
> kværn!!

Læææækker cykel !!!

> [...]
> giver gas kan man mærke nogle vibrationer, men det er slet ikke
> ubehageligt - Tvært imod giver det følelsen af en mere "brutal kraft". Jeg

så bare vent til at de fjerner begrænsningen, og hiver den si/prob der
sidder i mellem røret ud...så får den lige et hak til....og ja den
lyd/vibrationer ved gasgivning er simpelthen vanedannende

> [...]
> under 6000 rpm, men momentet er egentlig også ganske fremragende dernede.
> Jeg kan slet ikke vente på at komme til at mærke hvad der sker når den

heheh havde det selv på excat samme måde hmm når den rammer ca 6-7000
tager fanden ved den og det er som at blive skudt ud af en
slangebøsse...swuuush siger det udstødningen laver lige et par db mere og et
swush høres fra luftfilterkassen ....og rpm'erne bliver lagt på noget
hurtigere

> Motoren virker meget veloplagt og den reagerer lynhurtigt på gassen. Men
> igen som 4-cyl tilvænnet virker motorbremsen voldsom på mig. Det skal jeg
> lige vænne mig til...

tjaa det er nu ikke så galt syntes jeg...sammenlignet med min tidligere
cbr1000 er det nogenlunde det samme....men hvis man komemr fra noget mindre
kubik så er der alt andet end lige en del mere bremse

> Affjredring og styreegenskaberne er utvivlsomt fremragende, men da jeg er
> igang med at tilkøre både motor og ikke mindst dæk, kan jeg ikke rigtig
> udtale mig kvalificeret om det endnu...

yup !

> Og så er der jo udseendet... Det er jo som bekendt individuelt, men efter
> min mening ser den bare fed ud!

enig !

> Hvor parkerer man sådan en MC? I mit soveværelse! Hvor ellers?

min stod i stuen indtil det blev varmt nok.... så kan man altid sætte sig op
på den og se lidt tv den ville nok også havde været i soveværelset...men
der sagde karin altså fra....LOL hvad bliver mon det næste :-?

> Nå jeg har da virkelig ikke tid til at skrive mere nu, for jeg skal ud og
> trille en bette tur!

Lucky U ...sidder og venter på nye dæk .....en ting du nok vil opleve er at
den spiser bagdæk....

> - Steen, RSV Mille R '03 (Ahh det var lækkert at skrive den signatur! )

Stort Tillykke herfra.....tror jeg lige snmutter ud i garagen og starter
den...det lyder jo såå godt

Lasse
Mille & Karin & lille ny Berner Sennen ved navn Neelix nu 8½ uge gammel

Fra : John

Dato : 26-04-03 12:26

"Lasse" <Laslun@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
soveværelset...men
> der sagde karin altså fra....LOL hvad bliver mon det næste :-?

Det næste ....hmmm, røgelsespinde i stuen som lugter af racerolie og dækrøg
?

har Karin stadig RS'eren, eller fik i den solgt ?

Fra : Lasse

Dato : 28-04-03 07:25

"John" <kramsen@stofanet.dk> wrote in message
> Det næste ....hmmm, røgelsespinde i stuen som lugter af racerolie og
dækrøg
> ?
>
> har Karin stadig RS'eren, eller fik i den solgt ?

uhmm lugt af benz og olie .....jeg tror kun det er mig der kan li det (inde
i huset altså)....vi fik solgt rs'ern ....den begyndte at gå mig på
nerverne....hele tiden et eller andet....aldrig mere totakt....jo hvis karin
selv vil skrue i maskinen så no worries herfra....jeg gider bare ikke...det
blev trivielt.

karin fik også mistillid til maskinen....den satte sig jo en enkelt
gang...ganske udramatisk....men hun blev bange for at den skulel sætte sig
igen...eller finde på et nyt stunt...så er det ikek sjovt hvis man kører
rundt med frygt for at styrte....

nu skal der lige spares lidt mere sammen...så skal vi have fundet hende en
sv650s

indtil da må vi se om hun kan køre millen den er jo noget højbenet modsat
karin men den er så vanedannende

Lasse
Mille & Karin & Neelix (berner sennen nu 8½ uge gammel)

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:15

"Lasse" <Laslun@hotmail.com> wrote in message

> så bare vent til at de fjerner begrænsningen, og hiver den si/prob der
> sidder i mellem røret ud...så får den lige et hak til....og ja den
> lyd/vibrationer ved gasgivning er simpelthen vanedannende

Hvaffor'n begrænsning?!? Er der standard begrænsning på Mille R?!?

> [...]
et
> swush høres fra luftfilterkassen ....og rpm'erne bliver lagt på noget

Mmmmm - Glæææder mig.

> [...]
mindre
> kubik så er der alt andet end lige en del mere bremse

Jeg kommer fra en GSF1200, men den bremser betydeligt mindre i motoren.

> [...]
soveværelset...men
> der sagde karin altså fra....LOL hvad bliver mon det næste :-?

Jeg er for tiden single, så den eneste der skulle overtales var mig selv, og
det var IKKE svært

> Lucky U ...sidder og venter på nye dæk .....en ting du nok vil opleve er
at
> den spiser bagdæk....

Det afhænger vel af hvor tung en højrehånd man har?

..... Så ved nærmere eftertanke... ja den kommer jo nok til at spise dæk

> Stort Tillykke herfra.....tror jeg lige snmutter ud i garagen og starter
> den...det lyder jo såå godt

Uha Ja!

Lyden stikker Mozart med mange længder!

- Steen

Fra : Lasse

Dato : 28-04-03 07:35

"Steen Garbers Enevoldsen" <steen@garbers.ingenspam.dk> wrote in message >
>Hvaffor'n begrænsning?!? Er der standard begrænsning på Mille R?!?
der sidder en si i udstødning...som skal sidde der under tilkørsels perioden
jeg kan ikek huske om de piller den ud ved 1000 km elelr 7500 check.....der
skal også skæres en ledning eller 2 i computeren....nogen modeller har det
andre ikke....alle jeg kender med mille har haft det....hvis du skruer
udstødningen af(meget nemt) kan du se at der sidder noget i mellemrøret, der
hvor fjedrene holder forrørene og potten på plads....da min fik fjernet var
det som at gå fra god lyd til fed lyd.....men den super lyd kommer ikek før
man får et 2 i 2 anlæg på (acropovich laver et fedt system...der lyder
underskønt)

> Mmmmm - Glæææder mig.
det er der også god grund til (kan ike lade være at sidde med et smil over
hele ansigtet for jeg kan stadig huske hvordan det var ....(homer mode on)
uhmmm mille savle savle savle (homer mode off)

> Jeg er for tiden single, så den eneste der skulle overtales var mig selv,
og
> det var IKKE svært

ja så tror jeg altså jeg havde taget den med i seng LOL

> Det afhænger vel af hvor tung en højrehånd man har?
>
> .... Så ved nærmere eftertanke... ja den kommer jo nok til at spise dæk

mjaaa højrehånd bestemmer jo altid hvor lang tid et dæk holder...men den
måde som denne v2 motor lægger sine krafter fra sig gør at de dæk jeg har
prøvet i løbet af no time bliver nulret på midten ved ganske
normal(morfar)kørsel ...der er jo intet at sige til at det nulre når du
krudter den af på landevejen

Lasse
Mille & Karin & Neelix (man er vel trekkie)

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 28-04-03 08:06

> [...]
> skal også skæres en ledning eller 2 i computeren....nogen modeller har det
> andre ikke....alle jeg kender med mille har haft det....hvis du skruer

Interessant! I manualen nævner de det overhovedet ikke. Det var møgvejr
igår, så det eneste jeg kunne lave der lugtede lidt af Mille var at læse
manual

> [...]
var
> det som at gå fra god lyd til fed lyd.....

Det vil jeg da prøve.

>men den super lyd kommer ikek før
> man får et 2 i 2 anlæg på (acropovich laver et fedt system...der lyder
> underskønt)

Jeg synes nu at lyden i det originale anlæg på R versionen lyder ganske
udemærket. I hvert fald tror jeg ikke at jeg vil have højere lyd. Men det er
lidt svært at sige før jeg har hørt den med flere omdrejninger end de 6000

> det er der også god grund til (kan ike lade være at sidde med et smil over
> hele ansigtet for jeg kan stadig huske hvordan det var ....(homer mode on)
> uhmmm mille savle savle savle (homer mode off)

Præcis! Jeg er stadig helt rundt på gulvet

> og
>
> ja så tror jeg altså jeg havde taget den med i seng LOL

Hva' tror du at jeg gjorde?!?

Altså ikke under dynen, men parkeret lige ved siden af

> [...]
> prøvet i løbet af no time bliver nulret på midten ved ganske
> normal(morfar)kørsel ...der er jo intet at sige til at det nulre når du

Jeg glæder mig til at få den på en bane, så siderne af dækkene kan blive
nulret

- Steen, Mille R '03

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-04-03 12:38

> [...]
> Hej DFM,
> Black", og jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er dog den

Tillykke-tillykke !, flot maskine

Bare synd at du ikke slipper for TMP !, for ordet service kender de sq
ikk'

Men du savner da din 1200 Bandit, lidt ikk', såån bare en lille smule

Prøvede en Aprilia Tueno i sidste Weekend, den syntes jeg at der var
_mange_ vibrationer i !! :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:28

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
(...)
> Tillykke-tillykke !, flot maskine

Takker!

> Bare synd at du ikke slipper for TMP !, for ordet service kender de sq
> ikk'

Enig! Men så må jeg jo håbe at Millens kvalitet er så god at jeg ikke
behøver TMP's hjælp!

> Men du savner da din 1200 Bandit, lidt ikk', såån bare en lille smule

Jo - Lidt savner jeg den

Jeg var faktisk glad for banditten og havde da også regnet med at beholde
den nogle år endnu, men når nu chancen bød sig...!

> Prøvede en Aprilia Tueno i sidste Weekend, den syntes jeg at der var
> _mange_ vibrationer i !! :-/

Den har jeg ikke prøvet endnu.

- Steen

Fra : Armand

Dato : 26-04-03 12:51

> [...]
>
> Igår hentede jeg min spritnye Aprilia RSV Mille R årgang 2003 "Diablo
> Black", og jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er dog den fedeste

Det kunne være rart at høre hvad ma kan få en 3 år gammel Mille R til
hinsidan!?

--
Armand.

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 13:25

> Steen Garbers Enevoldsen <steen@garbers.ingenspam.dk> skrev i en

> Det kunne være rart at høre hvad ma kan få en 3 år gammel Mille R til
> hinsidan!?

Det skal jeg da prøve at se om jeg kan finde ud af. Skal det være en ny -
Altså årgang 2000, eller en brugt du vil vide prisen på?

- Steen

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 26-04-03 15:15

> [...]
>
> Igår hentede jeg min spritnye Aprilia RSV Mille R årgang 2003 "Diablo
> Black", og jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er dog den fedeste

Argh.... næsten ulidelig læsning.

Tillykke med dyret... Lucky punk

Mvh.

Henrik, Aalborg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 26-04-03 17:30

"diablo de la velocidad" <henrik@støjfanet.dk> wrote in message

> Argh.... næsten ulidelig læsning.

Det er ret anstrengende egentlig. Hver gang jeg får øje på kværnen, kommer
jeg i bukserne

Noget værre svineri!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-04-03 11:47

Steen Garbers Enevoldsen wrote:

> Igår hentede jeg min spritnye Aprilia RSV Mille R årgang 2003 "Diablo
> Black", og jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er dog den
> fedeste kværn!!

Stort tillykke herfra. Husk nu er det er DIG, der skal rive cyklen rundt og
ikke omvendt. Så tag det stille og roligt i starten indtil du har lært den
at kende.

Skynd dig at få knipset nogle billeder og opret dig på
www.dkfritidmotorcykel.dk - håber vi ses derude med lappen i vejret.

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 27-04-03 13:07

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> [...]
og
> ikke omvendt. Så tag det stille og roligt i starten indtil du har lært den

Tak for det!

Bare rolig - Jeg er forsigtig: En MC der vejer 30 kg mindre og har 30 heste
mere
end min tidligere (GSF1200), og så på helt nye dæk...

... Og så er der jo lige tilkøringen, der dikterer at jeg ikke må gå over
6000 o/m de
første 1000 km. Der sker nu rigeligt allerede under de 6000...

Jeg skal helt bestemt have dyret på en bane i løbet af sommeren - Den tugger
jo om
at blive kylet rund i svingene

> Skynd dig at få knipset nogle billeder og opret dig på
> www.dkfritidmotorcykel.dk - håber vi ses derude med lappen i vejret.

Er hermed gjort!

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=275

Mvh Steen

Fra : Lasse

Dato : 28-04-03 07:43

> [...]
og
> ikke omvendt. Så tag det stille og roligt i starten indtil du har lært den

enig....pas nu på cyklen tigger om mere og mere...jeg gav den mere og
mere....ved 3500 stod jeg så på røven det var 51 uger
siden.....forsikrings sagden er endnu ikek afgjort ! taxsatorringen og
forsikring skændes om der skal ny tank på eller ej

ud over det ventede jeg 42 uger på en ny plov....tmp tsk tsk.....og her
snakker vi ike om deres uvildighed når det drejer sig om gararanti
sager...men en stump som forsikringen skulle betale.....men de vil åbenbart
ikek have kunder.....jeg vil alene på tmp's latterlige service her i landet
ikek anbefale en mille...selv om det er en fed cykel...et lille styrt og du
kommer til at vente hele sæsonnen på stumper....

Lasse
Mille & Karin & Neelix