form giver et nyt vindue??
Fra : Jeppe

Dato : 26-04-03 00:12

Jeg er ikke ret vandt til at arbejde med forms så har lige et
spørgsmål: Jeg har lavet en form som opdaterer noget og så
refresher sig selv (en mysql database) så man kan se hvad der er
opdateret. Men når jeg trykker på min knal åbner den i et nyt
vindue, hvorefter det refresher. Det er ikke meningen, da jeg
gerne vil beholde den i det samme vindue. Hvordan gør jeg det?
(hvis i gerne vil have selve formen, så bed bare om den)
På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Philip Nelander

Dato : 26-04-03 00:37

Jeppe wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> gerne vil beholde den i det samme vindue. Hvordan gør jeg det?
> (hvis i gerne vil have selve formen, så bed bare om den)

Hmm... Prøv at skriv det ind... Kan være det var samme problem
jeg havde da jeg skulle lave form's, men det er da rettet nu, så
prøv at skriv det ind *S*

Mvh
Philip

Fra : Jeppe ravn

Dato : 26-04-03 15:10

Philip Nelander wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Hmm... Prøv at skriv det ind... Kan være det var samme problem
> jeg havde da jeg skulle lave form's, men det er da rettet nu, så

<form method="post" action="tilmeld.php">

maxlength="20"></font><font size="2">

face="Verdana"><input type="text" name="nick"
maxlength="20"></font><font size="2">

face="Verdana"><input type="text" name="komment"
maxlength="100"></font><font size="2">

face="Verdana"><input type="password" name="password"
type="submit" name="action" value="Tilmeld"></font></form>

Sådan ca. deromkring.