Billeder fra min skadesramte MC
Fra : Michael

Dato : 25-04-03 21:14

Hejsa igen.

Efter påkørslen i onsdags på Hillerødmotorvejen, var jeg idag ude og se
på min MC da den var ankommet til værkstedet.

Den foreløbige dom fra mekanikeren er ikke så god. Stellet er bøjet,
han viste mig hvor malingen var skallet af hvor stellet samles på
midten. Altså nyt stel. Kardan har muligvis også taget skade, og
baghjul/dæk/skærm/nummerplade/baglygte skal også skiftes.

Alt i alt en større omgang, der nok tager en 3 - 4 ugers tid.
4 uger unden MC. Surt show.....

Tog nogle billeder som kan ses på:
http://www.sitecenter.dk/nyplast_fiskeklub/scrapbog2/view_all.nhtml

Og værst af alt. Mit "dk.fritid.motorcykel" skilt er også ødelagt
(((

Ellers er jeg ved at komme mig efter ulykken, hjulpet af gode venner.

Med tilbagelænet hilsen

Michael

XV 1100 Virago

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-04-03 22:53

Michael wrote:

> Alt i alt en større omgang, der nok tager en 3 - 4 ugers tid.

> 4 uger unden MC. Surt show.....

....ja, det er f****** surt show...

....blev selv kørt ned først på sommeren i sin tid på min XS 6½ -
det var osse surt show...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 26-04-03 20:18

Ja det er altid trist og se dem sådan, men er den ikke blevet lidt kortere?
Så kunne en fordel være at den er lettere at vende!!!!
Jeg er sgu træt af undskyldningen " Det er jeg ked af kammerat jeg så dig
ikke lide der", den næste der kommer med den får en skalle (iført hjelm) ,
med bemærkningen at jeg skam heller ikke så ham.

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-04-03 22:55

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.
> Den hedder "Den grimme ælling"
> Tilbud ang. smukkesering ønskes

Hej.
Jeg går ud fra at det er til Virago'en

I bekræftende fald så prøv UltraGlozz Superpolish
http://www.ultraglozz.com/

SPH motor http://www.sphmotor.dk/ ( Mc forhandler ) i Næstved sælger
det, i 250ml bøtter til 159,-- kr.

Jeg købte en på tilbud ( 120,--Kr) ,til deres åbent hus arrangement i
Påsken, bare for at prøve det på Mc'en.
Og umiddelbart er jeg rimeligt begejstret for resultatet, den _har_
virkelig fået en glans, som jeg ikke før har set efter polering, men
om det
holder de 18 måneder som de reklamerer med ????, det vil tiden vise

Jeg har så sent som i dag, købt en bøtte mere, for at give bilen en
tur også,det var måske ikke nødvendigt, men hellere det end at 'løbe'
tør midt i processen

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-04-03 11:51

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> I bekræftende fald så prøv UltraGlozz Superpolish
> http://www.ultraglozz.com/

Hold da k... et skod-site! Hvis ikke det var fordi du havde prøvet det, så
ville jeg aldrig røre det.

Det må prøves når jeg kommer forbi SPH på et tidspunkt.

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen