Hvor kan jeg købe et Vildsvin ???
Fra : Tikka

Dato : 25-04-03 20:17

Hej

Jeg står og mangler et Vildsvin til vores vejfest.

Og Jeg kan ikke finde et sted jeg kan købe det
er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig ????

Det må da kunne købes et eller andet sted ???

Mvh. Tikka

Fra : Anders

Dato : 25-04-03 21:07

"Tikka" <Tikka@REMOVEadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og Jeg kan ikke finde et sted jeg kan købe det
> er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig ????
>
> Det må da kunne købes et eller andet sted ???

Prøv dem her, de har vildsvin.................

Anders

Vi kan kontaktes via følgende :

overgaard@overgaard-juletraeer.dk

Du kan ringe til os på et af følgende numre:
86 84 95 55 / 86 84 80 00
Mobil: 40 76 48 00 / 20 48 00 68

Eller faxe på nummer:
86 84 89 99 / 86 84 96 55

Du kan også skrive til os eller besøge os på denne adresse:
Overgaard Juletræer
Rustrupvej 23 - 25, Loudal
DK-8653 Them

Klik her for at se et kort over hvordan du finder os.

Fra : NEWS

Dato : 26-04-03 06:45

Jeg kan muligvis skaffe dig et der er tamt, så kan du selv hidse det op.
Tau

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-04-03 08:32

Røgegård.... www.jagtfarm.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 26-04-03 12:22

"Tikka" <Tikka@REMOVEadslhome.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og Jeg kan ikke finde et sted jeg kan købe det
> er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig ????
>
> Det må da kunne købes et eller andet sted ???

Pas På , trikiner !

http://www.fi.dk/mad/hygiejne/trikiner/hvader/

De ses ofte i "vilde" vildsvin.

Hilsen
Martin Nielsen

Fra : sailor99

Dato : 26-04-03 18:23

Trikiner!!!!

Vel gør de ej!! Efter et langt liv med rigtige vildsvin i den frie vildtbane
og veterinære undersøgelser af flere end 400 vildsvin blev der ikke
konstateret blot ét tilfælde af trikinose, så klap lige hesten.
Men en undersøgelse er altid pengene og bøvlet værd, blot for en sikkerheds
skyld.

Mvh
Georg

Fra : Tikka

Dato : 26-04-03 21:04

Hej

Og tak for hjælpen, jeg undersøger nærmere.......

TRIKINOSE kan de ses af slagteren ???
Altså når han slagter dyret.

Og er man ikke på den sikre side når det er slagtet på
godkendt slagte hus.

Mvh. Tikka

Fra : sailor99

Dato : 26-04-03 22:35

Jo, under forudsætning af, at det "godkendte" slagtehus er
dyrlægekontrolleret.
Til en trikinprøve udtages ca. 500 gram kød fra hhv. forløbsmuskler og
mellemgulv.

Og ellers velbekomme med en lækker steg!

mvh
Georg