Reuters refererer sjovt
Fra : Søren Friberg

Dato : 25-04-03 16:56

En eller anden venstre venstre dims Frank Aaen synes det er morsomt at
genere på engeneralforsamling i Danmarks største selvskab APM.

Selvfølgelig er det forudsigeligt, hvilket sludder han vil bringe, men
hvad der ikke var forudsigeligt var RB´s vandvittige dækning af
generalforsamlingen i DS1912 i dag

Hvad sker der? Hvad kan få Reuters B. til at bruge så meget "taletid"
på ingen ting til fordel for Frank Aaen? Ny journalist hurtist muligt
tak!

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-04-03 18:01

Søren Friberg wrote:

> Hvad sker der? Hvad kan få Reuters B. til at bruge så meget "taletid"
> på ingen ting til fordel for Frank Aaen?

Du følger ellers godt op med et indlæg med en masse tekst, men uden
indhold.

Det var nemmere at give dig ret eller at være uenig med dig, hvis vi
vidste, hvad du taler om. Du kunne for eksempel have skrevet lidt om,
hvad Reuters har skrevet, og hvad Frank Aaen har sagt.

Men overvej lige, om et sådant indlæg overhovedet hører hjemme i denne
gruppe, eller om ikke dk.medier eller dk.politik er mere passende.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-04-03 18:12

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> [...]
>
> Men overvej lige, om et sådant indlæg overhovedet hører hjemme i
> denne gruppe, eller om ikke dk.medier eller dk.politik er mere

du skriver mindst ligeså meget sog jeg

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-04-03 18:13

> [...]

> Men overvej lige, om et sådant indlæg overhovedet hører hjemme i
> denne gruppe, eller om ikke dk.medier eller dk.politik er mere

og det er tydedeligt at du ikke aner noget om den pågældende
generalforsamling

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-04-03 19:19

Søren Friberg wrote:

> og det er tydedeligt at du ikke aner noget om den pågældende
> generalforsamling

Næh, for du skrev jo ikke noget om det...
Du kan ikke forvente, at alle har læst eller set det samme som dig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-04-03 19:24

> Næh, for du skrev jo ikke noget om det...
> Du kan ikke forvente, at alle har læst eller set det samme som dig.

ærgerligt selvfølgelig at du ikke kan læse indenad, men nu har vi så
åbenbart forstået hinanden!

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-04-03 19:43

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Næh, for du skrev jo ikke noget om det...
> Du kan ikke forvente, at alle har læst eller set det samme som dig.

Det kan da godt være at du er ude efter APM, men det er jeg IKKE. Og
det er ingen som kender noget som helst til forholdene i en år række
vil jeg tro.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-04-03 22:23

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Næh, for du skrev jo ikke noget om det...
> Du kan ikke forvente, at alle har læst eller set det samme som dig.

Du bør sætte dig lidt ind i tingene, når du pludselig vil promivere dig
i en en nyhedsgruppe.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-03 08:58

"Søren Friberg" <soeren_friberg_news@msn.dk> wrote in message
> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Du bør sætte dig lidt ind i tingene, når du pludselig vil promivere dig
> i en en nyhedsgruppe.

Snakker om at promovere ?
Der er 11 indlæg i denne tråd, de 8 er fra dig.
Du har postet en masse ubrugelig tekst i denne tråd.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-04-03 18:19

> [...]

> Men overvej lige, om et sådant indlæg overhovedet hører hjemme i
> denne gruppe, eller om ikke dk.medier eller dk.politik er mere

foreslår at læse REUTERS nyheder for idag og sætte sig ind i
generalforsamlingen. For at kvalificere tingene en smule.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-04-03 19:20

> [...]
>
> Hvad sker der? Hvad kan få Reuters B. til at bruge så meget
> "taletid" på ingen ting til fordel for Frank Aaen? Ny journalist

Og jep, jeg mener at en generalforsamling har en vis betydning for den
fremtidige investering i det pågældende firma. Her er jeg helt på linje
på en lang række finansielle rådgivere.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : alexbo

Dato : 26-04-03 08:51

"Søren Friberg" skrev

> Og jep, jeg mener at en generalforsamling har en vis betydning for den
> fremtidige investering i det pågældende firma. Her er jeg helt på linje
> på en lang række finansielle rådgivere.

Og hvad skete der så af betydning på generalforsamlingen?.
Blev der vedtaget noget andet end bestyrelsen havde lagt frem.
Efter syv indlæg om ingenting, kunne det da være rart at høre om noget
investeringsrelevant.

mvh
Alex Christensen

Fra : Alex Nielsen

Dato : 11-05-03 09:06

Søren, du er nu for LOL !!

Hilsen,
Alex

Fra : KGB

Dato : 17-05-03 23:40

"Søren Friberg" <soeren_friberg_news@msn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Magen til fjols skal man lede længe efter !

1) Du er OT

2) Du quoter forkert

3) Du gennemtænker ikke dine indlæg, hvilket resulterer i alt for mange
unødvendige posts.

4) Du staver af lort

5) Gengiv pointen i hvad du vil have debatteret, og ikke bare henvis til en
begivenhed der kan have relevans for alt andet end netop denne gruppe.

6) Du svarer ikke på de spørgsmål du bliver stillet, men fører kun en
monolog. Kan ikke bruges til noget.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB