YEAH !!
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 25-04-03 15:04

Gæt hvem der lige er blevet datamatiker?!? Yeah!
Og hvem der lige er blevet optaget på dataloglinien? YEAH !! =)

Undskyld, kunne ikke lade være - hurra for glæde

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Michael Banzon

Dato : 25-04-03 15:11

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ea940f5$0$143$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Gæt hvem der lige er blevet datamatiker?!? Yeah!
> Og hvem der lige er blevet optaget på dataloglinien? YEAH !! =)

Jeg ved det ikke... ??? Helt ærligt mand!!! Nu har f***ing ødelagt
min dag!!! Hader når jeg ikke ved sådan noget!!! Hvorfor har i
andre ikke sagt noget??? Er der ikke en eller anden der vil være
sød at fortælle mig hvem det er han snakker om!!! Jeg kan ikke
klare det mere!!! AAAARRGG!!!

/ Michael

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 25-04-03 15:13

> [...]
> andre ikke sagt noget??? Er der ikke en eller anden der vil være
> sød at fortælle mig hvem det er han snakker om!!! Jeg kan ikke

LOL =)

Fra : Michael Banzon

Dato : 25-04-03 15:18

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ea942ef$0$129$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> LOL =)

Aaaaaaahh... Nu tror jeg at jeg ved hvem du snakker om...
Er det Chris Benjaminsen???

/ Michael

P.S. LMFAO!

Fra : Michael Banzon

Dato : 25-04-03 15:43

"Michael Banzon" <anyone@anywhere.anyhow> skrev i en meddelelse
> Er det Chris Benjaminsen???

JA, ok, ved godt at det ikke var SÅ sjovt! Men det er altså
ham der har lol.dk ... ok?

/ Michael

P.S. *fniser*

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 25-04-03 15:41

> Er det Chris Benjaminsen???

SKUMMELT!!! Det er ham jeg solgte min gamle psu til. Er du fra Aalborg eller
følger du bare samtlige nyhedsgrupper?!? =)

Fra : Michael Banzon

Dato : 25-04-03 16:15

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ea94992$0$137$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> SKUMMELT!!! Det er ham jeg solgte min gamle psu til. Er du fra Aalborg
eller
> følger du bare samtlige nyhedsgrupper?!? =)

Ja, jeg læser alle indlæg, i alle grupper!!! For jeg har ikke noget liv
ved siden af usenet... ... ... hmm... LOL

Nej, du skrev LOL, og så skulle jeg finde en smart-ass kommentar, så
jeg baskede "www.lol.dk" i min browser, og så stod der "Chris
Benjaminsen" ???

/ Michael

Fra : Michael Banzon

Dato : 25-04-03 16:26

"Michael Banzon" <anyone@anywhere.anyhow> baskede i en totalt latterlig og
meningsløs meddelelse ...
> bla bla bla bla bla bla bla...
> bla bla bla bla bla bla bla...
> bla bla bla bla bla bla bla...
> bla bla bla bla bla bla bla...
> bla bla bla bla bla bla bla...

FORRESTEN!!!

Tillykke mester! (det blev vidst glemt i farten)

/ Michael

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 25-04-03 16:52

> FORRESTEN!!!
>
> Tillykke mester! (det blev vidst glemt i farten)

Taktak! Takker og bukker =)