Siemens ME45 Telefonbog/Adressekartotek
Fra : Hallo derude

Dato : 25-04-03 00:11

Hej

Af en eller anden grund har min "kjære" Siemens ME45 på egen hånd valgt at
skifte fra Adressekartoteket over til Telefonbogen når jeg vil SMSe.
Hvordan kan jeg skifte tilbage igen ?

I Outlook har jeg listet folk dels via fornavn/efternavn og dels via
efternavn/fornavn. Men når jeg synkroniserer Outlook og ME 45'ern via via
SiemensQuickSync listes alle via efternavn/fornavn.
Er der en en behjertet sjæl der har et løsningsforslag?

Nogle af de personer som er lagt ind Outlook, er blevet registreret med både
en arbejds- og hjemme adresse. Men SiemensQuickSync/ME45'ern har egenhændigt
valgt kun at lægge arbejdsadressen ind i Adressekartoteket.
Er der et kvikt hoved, der ved hvad jeg skal gøre ?

mvh
Henrik hallo_derude@hotmail.comXX (fjern XX)

Fra : dagger

Dato : 25-04-03 16:15

Hej Henrik

> Af en eller anden grund har min "kjære" Siemens ME45 på egen hånd valgt at
> skifte fra Adressekartoteket over til Telefonbogen når jeg vil SMSe.
> Hvordan kan jeg skifte tilbage igen ?

Når du står i "hovedbilledet" (der hvor du kan se signal- og batteri-måler),
trykker du én gang på "pil-ned", så du komme ind i telefonbogen, hvorefter
du trykker én gang på venstre softkey (den lige under displayet).

> [...]
> SiemensQuickSync listes alle via efternavn/fornavn.
> Er der en en behjertet sjæl der har et løsningsforslag?

Det tror jeg desværre bare du bliver nødt til at acceptere... Den er jo
lavet i Tyskland, hvor de generelt har en meget mere formel omgangstone,
hvilket jo også vil sige at man kalder folk ved efternavn... Jeg har i hvert
tilfælde ikke kunnet få det vendt om på min egen.

> [...]
> valgt kun at lægge arbejdsadressen ind i Adressekartoteket.
> Er der et kvikt hoved, der ved hvad jeg skal gøre ?

Når du taster adresserne ind i outlook, er der en lille rubrik hvor du
krydser af, hvilken adresse, som er standart-adressen. Det er den adresse du
vælger som standart der bliver synkroniseret med telefonen.

MVH
Dagger
dagger@stofanet.xx
erstat .xx med .dk for at skrive

Fra : Hallo derude

Dato : 25-04-03 17:09

"dagger" skrev i en meddelelse

> [...]
> trykker du én gang på "pil-ned", så du komme ind i telefonbogen, hvorefter
> du trykker én gang på venstre softkey (den lige under displayet).

Wow ... det var simpelt, men det virker sq !

> [...]
hvert
> tilfælde ikke kunnet få det vendt om på min egen.

Er den ikke designet/lavet i nordjylland ?

> [...]
du
> vælger som standart der bliver synkroniseret med telefonen.

Nope ... selv dem, hvor fluebenet er sat hos, overskriver den hjemme
adressen med firmaadressen

mvh
Henrik