VIKING protein-pulver
Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 24-04-03 20:22

Hej NG

Jeg har overvejet at prøve at bestille proteinpulver på nettet, da det er
noget billigere end mit fitnesscenter. På http://www.getbig.shopbasic.dk har
de et produkt kaldet "Viking", som de selv importerer. Er der nogen her, der
har prøvet det?

Er der nogen, der evt. kender andre billige steder at købe proteinpulver,
evt. i Tyskland?

/Anders

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-04-03 15:51

Spis sundt og træn lidt ekstra - det er langt det billigste.

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 25-04-03 16:52

"Johnny Andersen" <johnny@andersen.tdcadsl.dk> wrote

> Spis sundt og træn lidt ekstra - det er langt det billigste.

Orv, du er vist ny i Mensa, hva?.

Proteinpulver er skidegodt efter træning, da jeg ikke tænder på at æde en
dåse tun eller en bøf fra aftenen før ;).
Og med fornuftige priser på pulveret er prisen pr. gram protein slet ikke
tosset.

/Anders

Fra : Søren C

Dato : 01-05-03 12:54

"Anders Hagstrøm" <anders@woah.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dåse tun eller en bøf fra aftenen før ;).
> Og med fornuftige priser på pulveret er prisen pr. gram protein slet ikke

Kig lidt på www.getbig.dk Deres forum bliver der snakket en del om protein
produkter...
Ellers er Cacaoskummet mælk faktisk ikke tosset som protein kilde. Omsat til
pris og smag er det faktisk en smule bedre, og billigere end protein
produkter.
Du får ca 35gr proteiner i en liter skummetmælk eller mælk....

Venligst

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 01-05-03 14:52

"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote

> Kig lidt på www.getbig.dk Deres forum bliver der snakket en del om protein
> produkter...

Tak for tippet... ved ikke hvorfor jeg ikke havde tænkt på det.

> Ellers er Cacaoskummet mælk faktisk ikke tosset som protein kilde. Omsat
til
> pris og smag er det faktisk en smule bedre, og billigere end protein
> produkter.

Ja, der ryger skam også en liter Mathilde ned i ny og næ :).

> Du får ca 35gr proteiner i en liter skummetmælk eller mælk....

Jeps, og 500/600 kcal alt efter hvilken indholdsfortegnelse man kigger på.
Man får 38 g. protein i en shake med 30 g. proteinpulver og 400 ml
skummetmælk.
Men vel at mærke kun 250 kcal.

Til gengæld er det som du nævner lidt dyrere.

Tak for svaret

/Anders

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 01-05-03 14:55

"Anders Hagstrøm" <anders@woah.dk> wrote

> Jeps, og 500/600 kcal alt efter hvilken indholdsfortegnelse man kigger på.

Det gik vist lige stærkt nok. Jeg tænkte på antal kcal i kakaomælk, da jeg
ikke bryder mig om ren mælk.

/Anders

Fra : Jimmy

Dato : 25-04-03 18:14

> [...]
har
> de et produkt kaldet "Viking", som de selv importerer. Er der nogen her,

Jeg har ikke prøvet ovennævnte, men bestilte igennem GB's engelske webshop 5
kilo i en spand der hed Lean Mass Chocolate.

Det smager fantastisk - Minder faktisk om The Shake, hvis man blander
pulveret med cacaomælk.

Sørg for at købe chokolade-smag, da det er den letteste at skjule.

mvh
Jimmy