GraphicConverter 4.0.5 - på dansk og nu
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 24-03-01 02:49

Så er GraphicConverter 4.0.5 - også på dansk og i dagens anledning også
til Mac OS X - klar til download, enten direkte fra:

<http://www.lemkesoft.com>

eller via

<http://homepage.mac.com/mothsoft/>

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Peter Gersmann

Dato : 24-03-01 06:23

In article <1eqr2vy.kqbp8179ntgsN%mogensth@post11.tele.dk>,
mogensth@post11.tele.dk (Mogens Thyregod) wrote:

> Så er GraphicConverter 4.0.5 - også på dansk og i dagens anledning også
> til Mac OS X - klar til download, enten direkte fra:

Yeah - OS X uden GraphicConverter havde været hårdt. GIMP er ligesom
ikke det samme [http://www.gimp.org/].

//Peter

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 26-03-01 21:12

Mogens Thyregod <mogensth@post11.tele.dk> skrev:

> Så er GraphicConverter 4.0.5 - også på dansk
Herligt.

Man skal dog lige være opmærksom på, at den nye danske version bruger
indstillingsdokumentet "GraphicConverter Preferences" i stedet for den
gamle version, der brugte "GraphicConverter indstillinger".

Hvis man vil bruge sine gamle indstillinger, skal man altså lige omdøbe
"GraphicConverter indstillinger" i indstillingermappen i systemmappen
til "GraphicConverter Preferences".

Det har også betydning for, om GraphicConverter ved, at man har
registreret programmet. Og i hvert fald med min ordenssans er er det nu
nemmere lige at omdøbe indstillingsdokumentet end at finde mit
registreringsnummer frem igen...

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 27-03-01 00:07

Jesper Juellund Jensen <jjj@cyrk.dk> wrote:

> [...]
> indstillingsdokumentet "GraphicConverter Preferences" i stedet for den
> gamle version, der brugte "GraphicConverter indstillinger".

Ja, undskyld ulejligheden, men da GraphicConverter nu findes i tre
varianter, har indstillingsdokumentet/-erne fået hvert sit navn, og i
den forbindelse har jeg skønnet det rådeligst _ikke_ at oversætte disse
navne. Det betyder ganske rigtigt at version 4.0.5 første gang den
bruges vil oprette et nyt indstililngsdokument med programmets
standardindstilinger.

> [...]
> registreret programmet. Og i hvert fald med min ordenssans er er det nu
> nemmere lige at omdøbe indstillingsdokumentet end at finde mit

Det er jo den snedige måde at undgå at skulle rende alle indstillingerne
igennem forfra (og sine gemmer). Et hug, sådan...

Hats off

--
mvh.
Mogens Thyregod